A raspuns
flaviupodina
(13,770 puncte)
acum 13 ani
Pai in primul rand ar trebui sa ai in vedere urmatoarele aspecte:
-Sa te uiti la imbinarile masinii, dupa urme de accident (distante inegale intre elementele caroseriei, imperfectiuni, etc), la clemele farurilor (daca sunt rupte masina ar putea sa fi fost tamponata)
-Sa verifici daca kilometri sunt reali (cei de la reprezentanta ar trebui sa poata sa-i verifice)
-Uita-te la uzura de pe volan, scaunul soferului si pielea de la schimbatorul de viteze (daca e o discrepanta intre numarul mic de kilometri si uzura mare volanului, scaunului, e ceva putred la mijloc...)
-Verifica daca cutia de viteze intra usor in viteze
-Ambreiajul ar trebui sa prinda mai jos, sau chiar la mijloc, in caz contrar poate fi un semn al uzurii acestuia
-Asculta motorul, tureaza-l, sa nu aiba batai, mers ne-"rotund"