A raspuns
Cristian Pop - expert det
(220 puncte)
acum 13 ani editat de Cristian Pop - expert det acum 13 ani
Pentru ca trebuie si RAR-ul sa ia taxe ca in Occident. O data platesti texe pentru analliza foliei, pentru Licenta, pentru Certificare de conformitate. Apoi, mai platesti taxa pentru autorizarea serviceului (care trebuie utiliat corespunzator, inclusiv cu aparat de masurare a transmisivitatii geamurilor si a foliei, etc.).
Dupa ce ai facut tot acest demers birocratic si costisitor, mai platesti din nou - anual - aceste taxe pentru audit si pentru urmarirea, de data asta, de catre RAR a procesului si a produselor.
Pe scurt, pentru ca traim in Romania! :)
Lasand gluma la parte, din punct de vedere personal, al automobilistului, autorizarea serviceului este un lucru caruia ar trebui sa-i fie acordata importanta maxima. De ce? Sunt multe ateliere la colt de strada sau in spatele blocurilor, care nu au bani sa plateasca aceste taxe sau nu vor pur si simplu sa se autorizeze
ca aplicator. In schimb, monteaza folii si incaseaza si bani pentru asta...
Pericolul major este ca dupa ce ai aplicat folii LEGALE la un astfel de centru neautorizat, vei avea probleme in trafic cu Politia!
Toate centrele autorizate - sunt putine, e adevarat - ar trebui sa afiseze la vedre aceste documente si sa-si informeze clientii. Spun asta pentru ca, firesc, toti ceilalti sustin ca sunt autorizati.
Am atasat o Autorizatie de service, ca sa stii cum arata...