4Tuning.ro > 4Tuning Help > Consiliere Achizitie > Mazda 6 1.8benzina sau 2.0 die...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Mazda 6 1.8benzina sau 2.0 diesel?

Buna

 

As vrea sa achizitionez o mazda 6 SH in jur de 4000 euro. insa nu stiu ce motorizare sa aleg:

1.8, 16v benzina

2.0 CD

As parcurce in jur de 11000 km/an, din care 90% afara orasului.

Am calculat ca costul pe benzina ar fii in jurul de 5000 RON iar la motorina 4100.

Intrebarea mea ar fii daca merita acea 1000 ron sa iau cea cu motorina.

Cum ar fii intretinerea stiu ca piesele de schimb la motorina ca volanta sau pompa de inalta presiune costa foarte mult, dar este si la benzina piese care sunt aproape la fel de scumpe?

Din cate am auzit motorina e mai buna pentru drumuri mai lungi, dar iarna au mai multe probleme.
A intrebat ScienceNerd (1,070 puncte) acum 9 ani in categoria Consiliere Achizitie
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+5 voturi
A raspuns miky.a (2,750 puncte) acum 9 ani eu unu as prefera motorina...mai ales la mers in afara ...plus ca la motorina nu mai ca la masinile alea vechi sa sune ca un tractor si daca e ingrijita calumea poate tine mai mult ca un benzinar. intradevar o revizie e mai scumpa la diesel ca e un motor mai pretentios dar in rest prefer diesel...ai si putere  ai si cuplu pe o plaja larga de turatii
–4 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 9 ani La 11000km pe an personal aleg benzina,mai ieftin de intretinut

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 9 ani Corect spus.
Kilometrajul se rasfrange si in intretinere , nu doar in consum .
–1 vot
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 9 ani Pentru ce minus?

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 9 ani Pentu ca, copii
–3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 9 ani La acel pret vei gasi un diesel cu dpf terminat ce da multe probleme cu ambreiaj scump si injectoare la fel.
As merge pe benzinar la care daca e cazul de reducere costuri pe km , se poate monta instalatie GPL.
De mult un diesel nu mai este o optiune economica datorita costurilor de intretinere vizate de o servisare facuta adesea prost .

Cel mai bun raspuns:

+4 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 9 ani Diesel clar, lasa benzinarii, mult mai fiabil decat benzinarul si mai ales caci mergi mai mult afara..... afara tot timpul diesel-ul se conduce mai bine, se intinde mai bine. Daca ai grija de motor, nu mers tot timpul babesti, schimburile facute la ZI !!!! ( consumabilele ma refer ), atunci o sa mergi mult si bine cu diesel-ul.
Am avut placerea de a conduce mazda 6 2.0d de 116 CP si mergea extraordinar de bine, depasiri lejere la 120km/h +, consum de 4.5 la 90-100km/h, 7% in oras.......
Benzinarul nu-ti va scoate mai putin de 9.5-10% in oras ( fara clima ), extern la 100km/h tot ai un 6%.
Acum tu decizi, cheia e la tine, dar as merge clar pe diesel.
Acum o sa auzi pareri, ca la alea pica ambreiajul, ca la alealalte injectoarele, ca la alealalte nu stau bine cu distributia ( ACUM fiecare masina are o ``buba``, dar daca sti cum sa previi ``buba``, poti sa mergi si 600.000 km fara a baga 1 ban in piese la motor.
Sanatate !!!!!!!!!!!!

Comentarii:

A comentat Razor1 (2,390 puncte) acum 9 ani Sunt curios cumai scos tu 4.5% extraurban?Si in specificatii are peste 5% consumul extraurban + ca nu exista 2.0CD de 116 cai.
MAi documenteaza te inainte sa scrii,faci o gramada de confuzii in postarile tale,induci lumea in eroare.
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 9 ani 1 la mana, DA 136 am vrut sa spun NU 116 !!!!!
Dute condu-o la mers frumos la90-100km/h constant si vezi consumul. TU vorbesti in nestiinta de cauza caci habar nu ai. Chiar si Ford-ul meu Mondeo de 1480 kg la 100km/h nu am 5 !!!! Am mai putin !!!!
Benzinarul DA, scoate mai mult, vorbeam exclusiv de diesel la un mers frumos, costant.
Oradea-Arad 4.8% prin plin-plin, viteza de 82km/h media, extern 90-100, maxim 110-115km/h, in sate, orase mici ( Chisineu Cris, Salonta, etc si etc..... viteza de 55-60 km/h maxim ).
Cine are o asemenea masina imi va da dreptate !
A comentat Razor1 (2,390 puncte) acum 9 ani Tu ai scris "Am avut placerea de a conduce mazda 6 2.0d de 116 CP si mergea extraordinar de bine, depasiri lejere la 120km/h +, consum de 4.5 la 90-100km/h, 7% in oras......."
Inainte sa postezi mai reciteste ce ai scris alta data....daca nu se gasea cineva sa scrie dupa,ramanea mazda 6 2.0d de 116 cp.
Are un prieten  o mazda 6 sedan din 2003 exact motorizarea de 136 cp si nu are pe loc drept la mers cu 100km\h consumul instant de 4.5% doar daca merge subturat la viteza mai mica.
Daca ai coborat pe valea prahovei pana la ploiesti te cred ca ai scos acel consum dar in alte conditii niciodata!

Alte raspunsuri: (3)

+1 vot
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 9 ani Se pare ca cel sau cei care au dat minus este sau sunt fani diesel

Comentarii:

A comentat ScienceNerd (1,070 puncte) acum 9 ani se pare:) personal nu inteleg de ce au dat minusuri, ca pana la urma si parerea ta este ok
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 9 ani Atat le poate mintea dupa parerea mea, sunt persoane cu mai multe contruri  si pot da o gramada de - uri daca au boala pe cineva.
Infine, noi sa fim sanatosi.
Si eu sunt de parare ca mai bine se merita un benzinar mai ales ca  face putini km pe an(cel care a pus intrebarea) plus ca mazda 6 la motorul diesel 2.0 nu sta prea bine la consum.
A comentat ScienceNerd (1,070 puncte) acum 9 ani dar ai o ideie cat consuma?
dupa spritmonitor.de are mediu de 6.8% eu am calculat cu 6%
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 9 ani http://forum.clubmazda.ro/index.php?/topic/2394-detalii-model/
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 9 ani Minusurile sunt date de cei cu TDI in suflet si habar nu au ce inseamna o intretinere pe 2.0 Mazda.
Diagnoza corecta se face doar cu IDS VCM Mazda . Cele universale oricat de scumpe ar fi , dau balarii.
Distributia cu manopera inclusa ajunge cu usurinta la 2000 lei.
Un ambreiaj cu volanta inclusa sare lejer de 5000 lei.
Nu mai vorbesc de turbina,injectoare,pompe ....
La aceste costuri iti bagi picioarele in el consum mic .
La toate astea adaugam un DPF pe care putini sunt capabili sa-l anuleze corect si o mana de opera calificata greu de gasit  . Nu mizati pe reprezentante ca veti avea o apriga dezamagire si un buzunar golit masiv .
O Mazda 6 la achizitie cere o verificare minutioasa de cineva care cunoaste modelul avand la dispozitie scule adecvate .Cele diesel cer o atentie in plus , deoarece remedierile sunt extrem de costisitoare .
Deci voi astia cu TDI in suflet ( TDI ce s-a terminat la ALH , urmasele fiind niste fiare vechi )  dati-va cu parerea cand dati un leu pe un injector de mazda 6 si nu pe 20 de lei motorina intr-un  rapciugos de TDI Golf 3 ( ultimul adevarat ) .

ps. Mazda repara un pasionat si nu un salopetar schimbator de filtre .

Comentarii:

A comentat buddanut (100 puncte) acum 6 ani din parerea ta despre masini treci pe bicicleta. ce marca de masini ofera piese de pomana la orce masina piesele sunt scumpe