4Tuning.ro > 4Tuning Help > Consiliere Achizitie > Sunt pe punctul de a achizitio...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Sunt pe punctul de a achizitiona un golf 3

Buna seara. Asa cum zice si titlul sunt pe punctul de a achizitiona un golf 3. Dar am de ales intre 2 motorizari diferite: 1. are motor de 1.6 benzina e din '93 parca, are ~207000km si cere 1500e; 2. are motor de 1.9 diesel, nu stiu daca e tdi e tot de prin '93 si are undeva la 200000km in bord si cere tot cam 1500. Acum as vrea sa aflu care e mai buna din punctul de vedere al motorizarii. Va rog sa imi ziceti "bubele" acestor motoare, sau seriile de motor care sunt mai problematice!!! Si daca se poate va rog sa imi ziceti si cam ce mai e problematic la aceste masini, adica zonele unde intra rugina mai repede sau ce-ar mai trebui sa iau in considerare cand achizitionez o astfel de masina!
A intrebat iulyan9k (760 puncte) acum 13 ani in categoria Consiliere Achizitie

4 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 13 ani E de preferat diesel-ul...consumul mult mai mic,iar motoarele duc multi km spre deosebire de cele pe benzina...forta de tractiune e mare,deci poti cara cate ceva cu el fara sa simti prea mare diferenta...bube nu ar fi prea multe,rugina e cea mai mare...intra la aripi exact la imbinarea dintre aripa si prag,mananca aripa cat si pragul,aripile spate la arcurile aripilor,la cele pe benzina rugina mananca toba finala f repede..colturile portirelor in partea de jos sunt si ele atacate de rugina...Pt cineva care vrea economie e recomandabil motorul diesel...

Comentarii:

A comentat iulyan9k (760 puncte) acum 13 ani Da chiar vreau economie!:D Merci de raspuns!
+3 voturi
A raspuns AR92KTA (50,130 puncte) acum 13 ani Diesel, clar !
+5 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani Dieselu' ala merge si cu ulei de la McDonalds, cu motorina de vapor,locomotiva sau orice mai vrei.
Schimbi ulei ,filtre, distributie si dai bice.
Coroziunea se verifica la praguri ,aripile spate si cele fata.

Comentarii:

A comentat iulyan9k (760 puncte) acum 13 ani Buna buna treaba cu "ulei de la McDonalds, cu motorina de vapor,locomotiva ":)) Eu sper sa nu fie probleme grave. Dar asa cam la ce ar trebui sa ma uit expres atunci cand vreau sa achizitionez o masina(ma refer la tablarie, partea mecanica, orice) Merci mult de raspuns!!!
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani Pornirea motorului trebuie sa fie usoara la cald/rece.De verificat jocuri suspensie.
De verificata diferente de culoare pe caroserie si lufturi.
O verificare pe elevatoe ar fi de preferat.
A comentat iulyan9k (760 puncte) acum 13 ani O sa fiu atent la toate detaliile pe care mi le-ai zis, iti multumesc foarte mult pentru raspunsuri. Si acum inca o intrebare: cam cat ma ajunge sa trec toate actele pe numele meu? Si eventual cam cat costa asigurarea si impozitul!
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani Am facut si eu transcriere la 1.9 primavara asta si cu asigurare pe 6 luni+rar+alte taxe+etc am ajuns undeva in jur de  500ron.
A comentat iulyan9k (760 puncte) acum 13 ani Merci mult pentru acest raspuns, chiar vroiam sa aflu acest lucru!

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani La diesel ai grija sa fie motorul in stare cat de cat buna ca de nu te rogi langa el la -10 grade.
Parerea mea e sa cumperi diesel iarna pt. ca atunci e mai putin probabil sa iei vre o teapa legata de motor.
Vezi sa nu scoata fum albastru la prima cheie+ca la temp. de acum treabuia sa porneasca "la sfert".

Comentarii:

A comentat iulyan9k (760 puncte) acum 13 ani Daca as astepta sa o iau pana la iarna nu cred ca o mai prind:)). Merci de informatii!
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani Atunci trebuie verificata cat de bine se poate de o pers. care se pricepe bine la acel tip de motor.
Am un prieten cu un g3 de 1.6 abu  tot din 93....ii curge ulei dintre chiuloasa si bloc motor(chestia asta am vazut o la mai multe g3 uri cu aceasta motorizare...trebuie avut grija)pierde pe acolo intre schimburi cam 0.5 L de ulei dar in rest n are nimic.Trage cam  ca un logan de 1.4 un consum mediu cam 7L.
Intretinerea la diesel e mai scumpa decat la benzinar,gandeste te cati km vei face intr un an,daca nu treci macar de 20000km nu are rost dieselul doar asa daca tii neaparat sa iei diesel.
Nu iti fixa ochii pe o masina poti sa cauti pt. ca ai de unde alege.
A comentat iulyan9k (760 puncte) acum 13 ani Zici bine ca intretinerea la diesel e putin mai scumpa decat la benzinar dar vb lui turbojack motorina o gasesti mai usor decat benzina, si cred ca am sa fac 20000km. Si oricum vreau sa iau un mecanic cu mine care sa cunoasca bine tot ce misca despre motoarele diesel. Daca mai ai de zis si alte chestii despre aceste masini astept pareri!
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani Numai sa nu ai "noroc" sa trebuiasca repratii la motor-turbo ca atunci se face diferenta maaaare de intretinere.
Vezi la viraj maxim(de ex.pe loc) sa nu faca urat(gen bazait mai ascutit) pompa servo si sa nu aiba joc in caseta fiind greu tdi ul de 1.9 si masina fiind din 93...
A comentat iulyan9k (760 puncte) acum 13 ani Sper sa am noroc. Acum urmeaza sa merg sa vad in ce stare se afla masina. Sunt constient ca putina rugina va avea pentru ca e o masina de ~17 ani dar partea mecanica sper sa fie buna. Mai astept sa imi zici si alte defecte ale aceste masini, care nu prea ar fi de neglijat