4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > cati km duce un kit de ambreaj...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Cati km duce un kit de ambreaj la ford mondeo mk3,2.0 tdci?

sall am un ford mondeo 2004,2.0 tdci si nu mai trage ca inainte,am mai pus intrebarea asta pe forum,injectoare schimbate si verificat absolut tot la reprezentanta si la alte 3 service-uri,si nimik,masina intra mai greu in viteza akuma,adica necesita un pik de forta,si nu mai fuge ca inainte,,ambreajul a fost schimbat in 2010 in totalitate,este posibil sa ii fie sosit momentul?? multumesc
A intrebat vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani in categoria Intretinere auto

10 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani Salut! In general ambreiajul poate sa aiba o viata lunga daca il folosesti cu simt de raspundere sau poate sa te tina 20k de km daca il nenorocesti ( vorbesc de un ambreiaj bun fara defecte de fabricatie)
La masina mea am schimbat kitu la 170k pentru ca volanta facea zgomot ( dar discu era inca bun).
Acum am aproape 500k, totul e ok inca merge, singura piesa pe care am mai schimbat-o intre timp a fost rulmentul de presiune pentru ca mi l-au furat pe al meu in reprezentanta si l-au pus tot pe cel vechi.
Daca intra mai greu in viteza cauzele piot fi multiple: ulei, timonerie, pompa de ambreiaj, lichid de frana care si-a pierdut din caracteristici, kit de ambreiaj(dar daca zici ca l-ai schimbat nu ar trebui sa faca asa)
Spui ca masina nu mai fuge ca inainte, in treptele mari turometru urca independent de kilometraj ? se simte ca patineaza ambreiajul?
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani se tureaza dar nu mai urca kilometrajul asa de rapid inainte te lipea de scaun daca il apasam dintr-o data,akuma nu am mai avut unde sa o apas sa vad daca viteza maxima e acceasi,si vibreaza f tare intre 120-160,acuma daca il apasa merge normal nu se mai simte puterea,mai ales in treptele mari nu se mai simte,am fost la o gramada de service-uri si nu gasesec nimik zice k masina e ok,

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani Daca filtrele sun noi poti sa incepi prin a verifica urmatoarele:
Furtune turbo sparte(ar trebui sa scoata fum destul de mult in sarcina)
Furtunasele de vacuum dinspre pompa de vacuum catre turbo si egr.
EGr-ul in sine poate sa fie infundat de la mersul subturat ( pe mondeo mk3 sunt ma multe tipuri de EGR 1-cu comanda vacumatica si fara senzor de pozitie 2- cu comanda vacumatica si senzor de pozitie 3-cu comanda electronica si senzor de pozitie)
Electrovalvele de comanda montate pe galeria de admisie( sunt modele cu o electrovalva sau cu 2)
Intercooler infundat
Geometria turbinei blocata
Actuatorul de la turbo(de obicei cele cu actuator electronic sunt cele mai pacatoase dar dau si cod de eroare)
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani a fost pus pe tester,verificat furtune turbo,verificat presiuni turbo/egr/daca deschide sau nu,a verificat tot,scoate fum negru dar numai cateodata,nu tot timpul,cateodata nu se vede masina din spate  asa fum scoate,si cateodata tot asa o apas si nu scoate delok,,nu stiu ce are,,tin sa precizez k e modelul zetec s(sport),inafara de kit exterior si jante 18,nu stiu daca are ceva in plus fata de celelalte,,atat am vaz doar k viteza maxima e mai mare ca la ford zetec normal

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani Daca tu spui ca nu face asa tot timpul poti sa faci cate diagnoze vrei slabe sanse sa vezi ceva in neregula, fa un log in mers si urmareste parametrii de la turbo, senzor de presiune, debitmetru, injectie, asta e singurul mod de a afla daca toata ''canta acelasi cantec sub capota''.
Ca fapt divers, am un prieten cu un mondeo care avea aceleasi simptome si la el s-a dovedit a fi senzorul T-MAP.
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani care e ala??debimetrul??poi am pornit masina si am scos mufa de la debimetru si sa oprit,,

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani T-MAP il gasesti la iesirea furtunului din intercooler care pleaca spre admisie, cum te uiti la motor in partea stanga in spatele proiectorului. E e montat pe o bucata de teava, are o mufa similara ca la debitmetru, prins cu 2 suruburi cap imbus daca nu ma insel.
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani daca era defect ala,nu trebuia sa imi apara eroare la tester???si inka o chestie la ford e foarte usoara acceleratia,asa era si la mine inainte,akuma e asa ca la bmw greoaie si se accelereaza un pik mai greoi

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani de aia ti-am zis sa faci un log in mers sa vezi valorile, defectele de MAP sau MAF nu sunt atat de usor de depistat la o diagnoza cu motorul la relanti, senzorii astia masoara niste valorii care se modifica in functie de turatia motorului, temperatura aerului din admisie, temperatura exterioara, cod de eroare o sa iti apara daca ii scoti mufa sau daca e prajit de tot, dar daca o ia razna si da valori eronate nu da cod tot timpul.
Pedala de acceleratie daca te referi la faptul ca nu mai e la fel de sprintena la fel pot fi foarte multe cauze de la egr blocat sau semi-bocat pana la pompa-injectoare, senzori aferenti MAF, MAP, CHT.
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani cand a fost testat,il accelera in podea si apoi il lasa,si apoi o lua iar din nou,daca scot senzorul ala se intampla ceva??reactioneaza cumva motorul??cand sta la relanti,se accelereaza putin apoi isi revine,face asa aproape tot timpul,,inainte tragea f frumos,akuma nu prea stiu ce sa ii mai verific,imediat inlocuiesc toata masina

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani Incearca sa cureti atat senzorul cat si mufa, daca il scoti o sa iti dea cod de eroare si o sa mearga in regim de avarie(putere scazut bec aprins in bord).
Poate sa-l accelereze pe loc pana il gasesc toti dracii, motorul are comportament diferit in sarcina fata de stationare.
Injectoarele de ce le-ai schimbat?
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani sau dus 3 injectoare si le-am schimbat toate 4 si at a  verificat si pompa de inalta presiune si curatat tot sistemul de alimentare ca garantia sa fie valabila,,deci ce senzori ar trebuii sa curat??MAP?MAF?si altele???nu stiu sigur unde sunt pozitionati acesti senzori,deja am cam multe pb pe cap k masina

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani MAF- debitmetru e dupa filtru de aer
MAP-manifold absolute pressure, la iesirea din intercooler catre admisie(urmareste furtunul care intra in EGR)
Altceva nu ai ce sa cureti.
Daca problema ta e din injectoare sau pompa si mai ai garantie du-te peste ei si strange-i de gat.
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani multumesc f mult pt raspunsuri si sper sa rezolv ceva daca curat aceste doua mufe,,vroiam sa te intreb inca ceva,cu ce spray sa curat??sunt o gramada aici dar nu stiu care sunt bune pt curatat asa ceva,sa nu cumva sa agravez situatia daca nu folosesc un spray corect,,,garantia e expirat de ceva timp,dar am fost si akolo la delphi,si am verificat injectoare si celelate si pus tester si tot la fel nici o eroare,deci am fost la ei ,,sper sa nu fie pb k injectoare k ii dau foc,,de unde esti??sa iti trimit o bere pt informatii,ms mult

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani Debitmetrul cel mai indicat ar fi sa il sufli cu aer comprimat, poti sa incerci si cu spary de carburatoare dar sa nu dai chiar in filamentul ala ca e sensibil rau si SA NU il montezi ud, il lasi sa se usuce bine de tot altfel cumperi altu ( patit pe propia piele)
La MAP o sa fie mai nasol sa il dai jos ca e pus ca dracu, dar de curatat, eu l-am curatat tot cu spary de carburator, sters bine de tot si sa ai grija ca are un oring pe piciorul senzorului si mai are o garnitura in mufa si cand o pui la loc sa impingi cu spirit de raspundere altfel nu o sa intre cum trebuie.
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani pot sa curat si egr-ul cu acelasi spray???o sa ma pun maine sa curat astea si daca cumva se comporta mai bn o sa te anunt,daca nu,asta e...senzorul map este pozitionat cum este asta din poza??pe furtun?pot sa pun un senzor map de pe unu cu motor 2.2tdci???

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani La egr daca nu e foarte murdar poti sa cureti cu spray, daca e mizerie mare ai nevoie de Decarburol, manusi, o periuta de dinti:)):)), multe carpe.
Nu stiu daca se potriveste de la 2.2 la 2.0 ca nu am incercat pana acum, si da ala e senzorul MAP din poza
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 12 ani k am citit pe un site k unu a avut aceeasi pb,si a pus de 2,2 si amestecul este mai bogat,si dupa aia ii mergea ok.akuma depinde.

o sa incerc asa sa curat si sa vad daca rezolv ceva daca nu,ma duk si desfac tot si vad daca pot face ceva,

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani Bafta si daca rezolvi ceva anunta-ma si pe mine ca sunt curios.
Pentru intrebari legate de masina pe partea injectie/senzori, intra pe forumul marcii si ia legatura cu DGAlexandru, e de treaba omu si stie despre tipu asta de masina o gramada