Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Consum mare?!

Salut! Acum o saptamana a venit un prieten la mine cu rugamintea de a-l ajuta cu masina din moment ce conducem acelasi model si motoarele sunt identice. Este vorba de un Volvo 855 T5 (B5204t) care consuma cam 27-28%. I-am schimbat bujiile care erau terminate, fise, delcou, filtrele, uleiul care era negru, am verificat furtune de vid si am schimbat cateva, dar masina tot ia 22 in oras. Consumul normal, pe care eu il am este 13-14, realizat intr-o maniera de sofat nu tocmai eco, deci de unde asa o diferenta mare? Coduri de eroare nu exista si masina trage de rupe, nu pierde presiune de la turbina pe nicaieri (sunt sigur, deoarece am presurizat intreg ansamblul de tevaraie de la admisie, impreuna cu intercoolerul si a tinut presiune constanta de 1,75 bar, adica cu mult mai mult decat valoarea la care, in mod normal, apare boost-cut la motorul standard). Ce sa-i mai fac? Ce sa mai verific? Orice detaliu este bine venit!
A intrebat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Am uitat sa mentionez, masina este din '97.

3 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Din cate pare problema masinii vine de la sonda/sondele lambda,de obicei ele sunt responsabile dupa filtre la un consum exagerat.Apoi e debitmetru(sau maf,mas,depinde ce are masina).
Nu trebuie neaparat sa ai eroare,dar e destul ca sa ai semnalele gresite si de exemplu lambda sa ceara mereu benzina.

Comentarii:

A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani MAF-ul nu l-am verificat. Cat despre sonda, ajuta carpeala romaneasca, adica adaugarea unei saibe? Are una singura, inainte de catalizator.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @bogdan:personal nu am incercat,dar din cate stiu scade si dn putere si din consum.Poti incerca sa mergi fara mufa de la sonda,vezi daca se schimba consumul.Un log in mers nu ai cum sa ii faci?
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Nu ar fi o problema. Dar pentru asa ceva, as fi asteptat si alte simptome inafara de consum. Pierderi de vaccum nu are (am tras de absolut tot ce era de tras), catalizatorul nu are cum sa fie imbacsit, cu toate ca masina e la a doua tinerete (asta e mai mult o presupunere), acceleratia este cursiva, fara intreruperi. In plus, parghia de la actuator luceste, nu are rugina, deci ansamblul lucreaza ok. De limp mode nici nu poate fi vorba. Totusi, o sa incerc sa fac log in mers, iar daca iese bine si MAF-ul se dovedeste a fi bun, caut alta sonda lambda...
0 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 11 ani Mersul fara sonde legate ajuta doar sa aprinda becurile prin bord,nimic mai mult.Ar trebui verificate si injectoarele,si de ce nu masurate noxele,daca benzina aia intra multa in motor,si la mers normal atunci este dat peste cap afr-ul,ar trebui sa fie si ceva negreala in exces pe esapament...
0 voturi
A raspuns ionica.dsf (3,270 puncte) acum 11 ani 1 sonda lambda
si 2 o spun asa fara "logica" miroase a benzina cand masina e oprita asigurate ca nu curge benzina la frun furtun rupt, fratele meu are un e36 1.8 si la un momendat consuma de rupea..defapt jumate o ardea si jumate o arunca pe ruptura furtunului .:) orcum sunt slabe sansele dar daca am patito noi o mai poate pati si altii...:D