A raspuns
Adrian_Boy
(140 puncte)
acum 6 ani
Improspatez acest topic putin, nu de alta, dar mai actualizam putin acest procedeu, mai ales ca avem produse din ce in ce mai bune pe piata.
Cum procedez eu:
1. Zonele foarte ruginite - perie sarma + Nigrin.
2. Zonele semi ruginite, aici putem sa folosim asa:
- grund care se da pe rugina, sau spray care converteste rugina si prateste zona de vopsit - ceva bun si ieftin, ar fi ceva de la Rust-Oleum.
3. Deci practic zonele ruginite rezolvate si rezolvate trebuie sa fie, pentru ca rugina ne poate strica toata lucrarea, trecem la urmatorul pas, GRUNDUL, de preferat ceva bun, nu dai toata ziua sub masina cu protectie - un grund epoxidic ar fi cel mai bun, adica bicomponent.
3. Dupa grund aplicam un Teroson de o calitate bunicica, cele romanesti nu-mi inspira incredere, aici puteti gasii Soll sau Nigrin, variante si pensulabile de la acesti producatori.
4. Si ultimul, o ceara de cavitati, data peste tot, inclusiv in praguri usi etc. Acest ultim pas face ca lucrarea sa fie cat mai profi si de lunga durata. 1 litru de ceara pleaca de la 40 lei, ceea ce nu e mult, si ajunge pentru orice masina, chiar si brek.
Tips - la imbinari puteti folosi mastic pensulabil - acesta reduce zgomotul, si izoleaza bine zona - sau pe post de insonorizant la zona rotilor (carenaje). Aici cutia de 1 kg pleaca de la 50 lei, acesta fiind scump pentru ca ofera cea mai buna protectie, stratul fiind gros, rezistenta mare la pietris etc.
Dar daca urmati pasii acestia, 10 ani nu mai faceti nici o interventie, cu toate ca va recomand ca tratamentul cu ceara sa il faceti anual. Sarea de pe sosea spala cam tot.
Succes!