4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > De ce nu revine pistonas etrie...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce nu revine pistonas etrier opel astra g?

buna ziua dupa cum spune intrebare am o problema cu etrierul dreapta fata la un opel astra g 1.6 din 2000 modelu de 84 cp,cu 1 saptamana in urma a inceput sa imi incinga roata foarte tare chiar sa ,se simta si un miros de ars inauntru problema fiind am crezut eu ca erau placutele prea uzate si nu revenea pistoansu la loc,am strans bani am luat si discuri si palcute noi le-am montat azi si acum aceasi problema imi incinde discul de zici ca ia foc ce e de facut,nu am bani de etrier nou acuma vroiam o rezolvare ceva mai ieftina,o sa ma duc maine pe la nenea de la schimbat la service sa vad ce i pot face dar sunt deschis si la alte pareri,imi e frica sa nu stric si placutele si discurile daca merg asa,nu am mers foarte mult de cand le-am pus cam 5-10 km sa zic mai mult nu deci presupun ca nu le-a afectat fooarte tare,dar problema este ca nu mi s-a blocat cum am iesit din service am mers eu prin oras bine mersi fara probleme nu se sitea ca ar fi infranata iar cand am parcat m-am uitat de curiozitate si cand am vazut...ca tot asa face,deci in afara de schimbatul etrierului ce pot face?multumesc anticipat,scuzati eventualele greseli de gramatica am scris in graba
A intrebat orezarii (1,280 puncte) acum 12 ani in categoria Intretinere auto

10 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 12 ani Garniturile de la pistonase terminate. Dupa schimbare mie nu mi-a mai frecat discul aiurea. Sunt destul de ieftine. Problema este ca e greu sa le schimbi, fiind nevoie de scoaterea etrierului din suport, respectiv scoaterea cilindrilor. Odata scosi, este vremea sa ii si cureti de eventuale urme de coroziune. La reinstalarea lor in corpul etrier, se foloseste o mica presa cu care sa ii fortezi la locul lor. Ultimul lucru de facut dupa remontare este sa scoti aerul din sistem si sa completezi nivelul de lichid de frana.
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani garniturile de la etrier
gasesti etrier sh, te uiti daca are garnitura de protectie buna(o poti indeparta cu grija cu un obiect ascutit ca sa vezi starea pistonasului)
apesi pe pistonasi si trebuie sa intre usor si constant, fara hopuri.
sh nu e mai mult de 100 de lei bucata
eu am luat cu 250lei 2 etrieri si doua discuri in conditii foarte bune.
0 voturi
A raspuns cristi_70 (3,840 puncte) acum 12 ani mai verifica acel furtun care vine la etrier sa vezi daca iti vine lichid pe el,ca eu am patit la fel ca tine si mi-a fost infundat,iar pana iam dat de cap am schimbat si disc si placute si etrier.bafta
0 voturi
A raspuns orezarii (1,280 puncte) acum 12 ani la garnituri m-am gandit si eu dar nu am mai avut bani sa le schimb deja schimbasem discuri si placute,am dat 500 lei cu tot cu manopera,disc si placute bosch,si mi-a trecut prin cap sa dau in frane mai tare sa intre abs-ul si momentan nu imi mai freaca deloc placuta,posibil sa fi prins mizerie sau ceva pe la garnitura si asta sa fi fost?
0 voturi
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 12 ani In primul rand ai putea avea furtunul care vine la etrier unflat interior ceea ce face imposibila trecerea lichidului inapoi..si in al doilea rand pistonasul cu siguranta a fost murdar si cand sa introdus inapoi sa blocat nemaiputand lucra lejer...
Pe masura ce placutele se uzeaza pistonashul iese tot mai mult afara o simpla gaurica sau ruptura in garnitura de protectie praf a fost sufucient sa intre praf si apa...
si ultimul placutele bagate fara sa fie curatat locashul de pe port etrier pe care culiseaza ele.
Sper sa nu mai ai probleme dar totusi sa te astepti la ele

Succes
0 voturi
A raspuns orezarii (1,280 puncte) acum 12 ani momentan functioneaza fara probleme bineinteles ca o sa ,schimb garniturile la etrieri dar momentan merg cu ea asa pentru ca nu sunt fonduri pentru operatii,multumesc tuturor pentru opinii,si furtunul nu avea problema am fost la service mi-a facut aerisire si mi-a zis ca arunca lichid la 1 metru deci n-ar fi din el 100% din garnituri
0 voturi
A raspuns 05 (140 puncte) acum 10 ani etrierul este devina trebuie schimbat si eu am avut aceeasi problema
0 voturi
A raspuns fmi03 (220 puncte) acum 10 ani daca nu e infundat furtunul  si pistonul de la etrier merge usor atunci ai problema cu modulul abs.
0 voturi
A raspuns Fmi-19 (140 puncte) acum 10 ani Salut si eu am avut aceasi problema,am cumparat etrier sh cu 50 lei si functioneaza perfect
0 voturi
A raspuns spetcucristian (140 puncte) acum 8 ani Exact aceasi problema o aveam si sper sa nu mai fie!
A schimbat mecanicul doar garnitura de la cilindru pt ca cilindrul cica arata bine! ok, pana am plecat din service si facut cativa km apoi iar se simtea infranata si discul dreapta incins! azi a schimbat si cilindrul! a zis ca etrierul e capat de lista ce ar fi de schimbat daca e sa mai faca figuri! Am atasat o poza cum arata discul in urma cu cateva zile!

Imagini atasate