4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > De ce scartiie...ceva pe la mo...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce scartiie...ceva pe la motor cand pornesc masina, apoi dispare zomotul. bmw 118 d?

A intrebat ambasador (1,970 puncte) acum 10 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 10 ani cureaua de la accesorii

Comentarii:

A comentat ambasador (1,970 puncte) acum 10 ani atunci e ok, mai pot merge cu ea asa? cam cat o costa una?.multumesc
–1 vot
A raspuns gbrheaton (6,750 puncte) acum 10 ani ceva mai multe date despre masina!
an fabricatie, kw sau cp si ce dotari ai ( a/c sau servo )
cureaua nu poate fi scumpa...
e scartaie din urmatoarele motive: este prea slabita / prea stransa
cel mai bine da o fuga la un service autorizat :)

Comentarii:

A comentat robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 10 ani este vorba despre bmw nu despre dacie ,toate bmw-urile din 90 incoace au servo standard si A/C - climatronic optionale
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani hai sa nu exageram. BMW e30 din 91 am vazut eu fara clima si fara servo. BMW E36 au servo dar sunt mai multe fara AC decat cele care au, iar E46 se mai gasesc razlet si fara AC si sunt fabricate intre 98-05. Deci nu toate bmw-urile dein 90 pana in prezent au AC. Doar cele dupa 2005 au AC in versiunea standard
A comentat robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 10 ani deja e30 e vechi in mare parte au toate servo cel putin de la e36 incoace ,a/c am zis ca nu au toate
0 voturi
A raspuns DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani Poate sa patineze cureaua alternator cauza cauciuc invechit sau intinzator curea !

Comentarii:

A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani rola intinzatoare e pe arc...poate fi arcul slabit (in cazul acesta e necesara si schimbarea rolei), insa eu tind sa cred ca e cauciucul invechit. Nu se exclude nici uzura excesiva a unei fulii.
A comentat ambasador (1,970 puncte) acum 10 ani Va multumesc mult tuturor pt ajutor.masina e bmw dublu climatronic 2005 diesel...
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani scartaitul poate fi de la cureaua de accesorii sau o rola uzata. Verifica mai intai rolele ca eu tind sa cred ca mai degraba iti scartaie o rola decat cureaua
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 10 ani Cureaua de accesorii
0 voturi
A raspuns pitbullbib (260 puncte) acum 10 ani Daca scartie doar la relanti e sigur fulia de pe arborele cotit care pune in miscoare pompa apa ,AC alternator.
Asta e problema motoarelor de 1951,1956 cc de la BMW.
Te poate lasa in strada daca se rupe pt,ca fulia aia e din 3 piese printre care si ceva de plastic pt,a absorbi trepidatiile.
Deci in concluzie e doar acea bucsa de plastic(cauciuc) care se deterioreaza cam dupa 120.000 Km.