A raspuns
tavi_cc
(15,590 puncte)
acum 13 ani
Eu unul merg pe benzina.Am avut diesel,nu mai vreau(cu toate ca mentalitatea romanului este de genul,,,bah consuma putin,gasesti la canistra motorina,stiu eu pe unu etc).Si nu am o masina de formula 1,am un crx vtec de 1.6 cu cai....destui(un raport fenomenal de 100cp/litru cilindree in 95 era ceva nene,ba chiar si acum este destul raportat la ce este pe piata ,dieselul in schimb ce raport cal/litru are?).La un drum de 370 km mi-a iesit consumul de 6,7% deci...pentru un litru in plus la suta de km optez pentru benzinar,reprize bune,porniri facile iarna,piese mai ieftine pentru mentenanta etc.Vorbiti aiurea de diesel ca nu se strica,dar si cand o face mai ales un pd v-ati supt...Si de obicei cand cedeaza o pompa,si a2a este stresata si cedeaza si ea.Abia atunci se prezinta maestrul cu ea in service si face ochii cat cepele cand ii zici cat costa o pompa rebuiltuita in germania.Deci vorbiti din carti dragii mei.Ma confrunt zilnic cu astfel de situatii(cred ca si turbojack si altii de pe acest forum) iar sfatul meu este:benzina.Intr-adevar dieselul are un randament superior rezultat in urma aredrii nu exploziei carburantului dar ca si costuri de achizitie,performante si intretinere motorul Otto este superior
p.s:tii la buzunar,iti iei bicicleta si te deplasezi la munca.Sau cu transportul in comun;inafara cei ce locuiesc la periferie fac naveta cu masina iar apoi pentru a evita ambuteiajele,nervii etc recurg la transportul in comun.Romanul in schimb e domn,vrea consum de diesel si performante de veyron.Asa ceva nu exista ...inca,dar vine propulsorul electric din urma puternic.Succes