4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > Intrebare EGR ?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Intrebare EGR ?

Am si eu un 318 tds e36,ce se intampla daca ii scot egr-ul?se poate scoate? si cum pot verifica daca deschide si inchide,daca isi face treaba?consumul sau performantele vor fi afectate?m-am uita la motor si daca scot egr-ul.imi ramane un furtunas subtirel care vine intr-un senzor cred,si o conducta metalica cam la 1.5-2 cm diametru care vine de la galeria de evacuare in EGR,cu alea ce se intampla?multumesc anticipat celor care se obosesc sa ma lumineze.
A intrebat dany2good4u (39,820 puncte) acum 11 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns flaviupodina (13,770 puncte) acum 11 ani Eu mi-am scos egr-ul la un e46 320d. Nu-mi scoate fum de loc, trage cam la fel de bine si n-am simtit niciun efect negativ.
Trebuie in primul rand sa acoperi gaura ramasa in galeria de evacuare (eu am folosit o tabla de aluminiu dintr-un nr de inmatriculare, prinsa in suruburi) si in al 2-lea rand sa blochezi furtunasul de vacuum care vine din electrovalva. Spor!

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 11 ani si ai idee merge mai bine sau nu e nici o diferenta si ma chinui degeaba?barem a mea are si o varsta saraca si ma gandesc ca nu ar fi rau sa scot ala,poate ii maim redau putina vlaga.
A comentat flaviupodina (13,770 puncte) acum 11 ani Eu te-as sfatui sa il cureti si sa il pui la loc, ca aia de la bmw nu l-au pus degeaba acolo.
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 11 ani problema e ca masina trage uneori ...alteori nu prea..in general cand e rece masina,dimineata sau daca a stat degeaba cateva ore si o pornesti si pleci,trage bine...dar daca se incalzesste incepe sa nu mai traga asa...si ma gandesc sa nu imi faca EGR-ul figuri...daca e asa prefer sa il scot detot.
+1 vot
A raspuns GILLCAT (820 puncte) acum 11 ani Cind nu-ti functioneaza EGR (recircularea gazelor de evacuare),ti se aprinde acel simbol cu un motor pe bord si ramine aprins si dupa ce pornesti motorul.Acel senzor pe care l-ai vazut e in legatura cu partea electronica care  iti comanda alimentarea.Parerea mea si numai a mea,ar fi sa-l cureti si sa-l lasi la locul lui.

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 11 ani nu cred ca am bec dinala in bord...o sa ma uit maine dar nu cred
0 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani Ceea ce ar trebui sa stie oamenii (cel putin cei din tara asta nefericita) este ca daca scoti EGR-ul iti crapa motorul, ti se imbolnaveste cateaua si ti se usuca p**a. Pentru ca, in momentul in care afla la ce-i bun, il zboara afara, pe urma beau o bere la PET, pe care il lasa pe malul paraiasului de munte unde tocmai au schimbat si uleiul si si-au spalat masina.

De fapt recirculeza o parte din gaze, cu scopul de a cobori temperatura, avand drept consecinta NUMAI reducerea oxizilor de azot, care sunt foarte toxici. Un fleac inutil, pentru sclavi, fraieri si slugi...

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 11 ani un raspuns nu chiar potrivit,plin de aroganta.nu astfel de raspunsuri asteptam.banuiesc ca tu conduci un hibrid sau chiar 100% electric nu ? esti eco! pt moment vreau sa fac cv masinii sa traga mai bine...si la cat merg in ultima vreme cu masina mea nu cred ca apuc sa usuc nici macar un fir de iarba ;)
A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani Erau consideratii de ordin general, pline de amaraciune si nu de aroganta, nu stiu de ce naiba te-ai grabit sa ti le asumi. Doar nu stiai ce face EGR, intrebai, nu ? Si ti-am (si) raspuns la intrebare, raceste-ti motoarele ca n-am nici o treaba cu tine; am cu taranii care fac ce spuneam mai sus, n-am vazut nicio aluzie la tine pe nicaieri.
Conduc un V6 care nici macar n-are EGR si nu-i decat Euro 3, nu-i cea mai "eco" conopida din sistem, recicleaza doar ceva gaze de carter.

Pentru pierderea de putere la cald verifica sondele de oxigen. La rece motorul merge in bucla deschisa si da benzina cat socoate creierila, la cald reactioneaza la valorile raportate de sonde si recalculeaza; daca alea bat campii recalculeaza prost.

Nu au fost gasite intrebari asemanatoare