A raspuns
jambon
(8,100 puncte)
acum 12 ani
1 Ca sa ajungi la pistoane tre sa dai baia de ulei jos in cazul ca vrei sa le scoti Dupa demontare se verifica ansamblul biela -piston..Practic nu exista masura de intretine a pistoanelor,toata treaba e sa sa functioneze corect inchidere deschiderea supapelor astfel se risca topirea lor2.Segmentii se uzueaza datorita uleiului de proasta calitate,frecarile,eroziunile,montajul necorespunzator,cocsarea.Remedierea lor se face prin inlocuirea lor cu alt set la cota nominala sau de reparatie.
3 Inlocuirea bielelor se face atunci cand : incovoierea tijei ,micsorarea distantei dintre axele piciorului si capul bielei, uzarea bucsei si locasurilor ei. Uzarea cuzinetilor si locasurilor, uzarea capu-lui ,uzarea suruburilor.-biela deformata se indeparteaza in cazul incovoierii
4.Repararea arborelui cotit. Defectiunile pot fi: incovoiri,torsiuni,uzuri,modi-ficarea lungimii fusurilor ,bataie frontala a flansei de prindere a volantului.
Zgarieturile de pe suprafata fusurilor si filetelor se inlatura cu piatra abraziva fina. Incovoierea se verifica pe o placa de control cu un ceas comparator .De obicei fusurile manetoane se uzeaza mai repede decat fusurile paliere,remedierea se face prin masini de rectificat la treapta corespunzatoare.Sper sa-ti fie de folos raspunsul meu,daca mai ai nevoie de ajutor iti stau la dispozitie:) mie imi face placere.Numai bine si bafta.