4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > problema la un e36

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Problema la un e36

daca  merg mai mult cu masina,sau "ma dau" mai tare la ea,incepe sa se auda un suflu sa zic asa cam de la motor...adica dupa cate cred eu  face asa cand se incinge putin motorul...si mi se pare  ca nici nu mai trage prea bine...e vb de un 1.7 diesel
A intrebat dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

–2 voturi
A raspuns myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani pai in bord iti indica temperatura ca se incinge sau asa crezi tu? mai ai antigel in instalatia de racire sau nu? ai ridicat capota sa vezi daca iti poti da seama pe unde 'sufla'?

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani mai am antigel,desi am mai completat cu vreo 3l de apa acum vreo 2 zile...sincer nu am fost atent,dar in general cand sufla apa sta undeva la jumate...la motor mam uitat o singura data si nu imi dau seama ce este.m-am uitat la racord in special
+3 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani cand mororul se incalzeste acel "suflu" poate fi termocupla care porneste ca sa raceasca radiatorul.deschide capota si uitate daca lucreaza in momentul in care zgomotul apare.

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani zgomotul apare doar cand turez motorul,am uitat sa precizez,imi cer scuze.si asta inseamna pe la 2000 de ture
A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani e foarte greu sa primesti un raspuns bun, cauzele pot fi multe, de la o rola uzara care face zgomot cand se incalzeste, curea de accesorii uzata, poate sa fie si de la turbina daca zici ca face numai peste 2000rpm.nu cunosc acest motor, incearca sa intri pe forumuri.bafta!
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani mersi de raspuns...sa stii ca la o rola intinzatoare nu m-am gandit si cred ca ar fi posibil...termocupla cum spuneai mai sus nu am..turbina nu cred ca este pt ca am fost cu ea la reconditionat acum 2 luni 3...ar fi culmea sa fi cedat...cureaua si pompa de apa sunt noi...oricum ms de raspuns
–3 voturi
A raspuns myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani tinant cont ca intr-un motor intra cam 6-8 litri de lichid de racire, 3 litri inseamna mult, foarte mult. dupa un drum mai lung opreste si urmareste daca ai mai pierdut din lichidul de racire, in cel mai rau caz s-a crapat blocul motor(poate de acolo acel zgomot), in cel mai bun e un furtun crapat, oricum ar fi, parerea mea e ca pe unde sufla, si pierde lichid. sfatul meu e sa mergi la un service si sa-i rogi sa faca o inspectie pe canal/elevator dupa o tura mai in forta, ar trebui sa depisteze problemele.

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani

editat de dany2good4u acum 12 ani

dupa ce am raspuns la comenturi am iesit la masina si am pornito,nu se mai auzea acel zgomot,dupa 1-2 min in care am tot turato la 3-4-5000 a inceput sa apara iarasi...nu imi dau seama de unde se aude...tin samentionez ca nu am scut...l-am spart vara trecuta...multumesc de raspunsuri...trebuie sa ii dau de cap...m-am uitat si pe la furtunele alea,si sunt ok,la bloc nu prea pot sa ma uit ca sunt prea multe pe acolo dar am vazut ca pierd lichid la un colt la radiator,exact unde se mufeaza furtunul care duce in motor si in vasul de expansiune...dar acolo cel mai probabile nu sunt prinse furtunele prea bine...
+2 voturi
A raspuns dacia1310 (6,080 puncte) acum 12 ani zgomotul poate fi de la turbina
–3 voturi
A raspuns myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani o problema comuna, din cateva cautari, este ansamblul pompa de apa/role intinzatoare, care trebuiesc schimbate impreuna. daca acestea nu functioneaza corespunzator atunci ai probleme la racire, si poate si zgomotul vine tot de acolo. si termocupla trebuie sa ai, este senzorul de temperatura care porneste/opreste ventilatorul din spatele radiatorului, poate acela este defect si de aici iti pornesc toate necazurile, sau poate termostatul este defect. se poate verifica foarte usor, daca motorul ajunge foarte greu la temperatura optima de functionare atunci termostatul este defect, daca temperatura creste peste cea optima atunci termocupla nu functioneaza corect, si motorul se supraincalzeste. aceste 3 piese le-as verifica, termocupla, termostatul si pompa de apa cu rola/rolele intinzatoare(chiar nu stiu daca este numai una sau mai multe)
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani "Suflu" poate fi fierberea motorului.Completare cu 3 L antigel este o catastrofa.
De verificat de un mecanic si de monitorizat nivelul de antigel.

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani nu am completat cu antigel ci cu apa simpla
A comentat myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani ideea era ca e o catastrofa completarea cu 3 litri, putea sa fie si zeama de varza...

Nu au fost gasite intrebari asemanatoare