4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > salut o intrebare pentru pose...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salut o intrebare pentru posesorii de bmw e36 daca se poate?

salut de curand am observat o cloncaneala in partea dreapta si am ajuns la concluzia ca este tamponul motor  ,cum am ajuns la concluzia asta  ? am inpins din partea dreapta sprea stanga de galeria de admisie (balans) si se aude o pocnitura  ideea e ca se aude si cand merg pe denicelari gen linie de tramvai sau prin gropi ca de IASUL e plin   intrebarea mea este daca concluzia mea  este buna si daca se potriveste tamponul de motor de pe stanga pe dreapta pentru ca am unul    va multumesc    aaaa   am un e36 fab 95  cu cel mai mic motor :(
A intrebat habiby (2,830 puncte) acum 11 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Pai daca pocneste inseamna ca bucsa de guma nu mai exista,si bate fier pe fier.
Nu iti merge de pe o parte pe alta,si nici de la cutie.
1.Verifica tamponul de la cutie,el e primul care pica.
Motorul la relanti ar trebui sa scuture daca e din cauza tamponului,si la accelerare in gol in momentul in care nu mai accelerezi.Daca se misca cativa cm,atunci e sigur unul din tampoane.
2.Misca motorul stanga dreapta,daca se misca tare de tot inseamna ca e unul din suporti,de obicei cei mai de sus pica primul.
Defectiunea nu se constata decat desfacand.
Ai aici link util cu pozitia si modul pentru demontat-schimbat.
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92/1995-e36-318is-how-guide-changing-engine-mounts-t34846/
0 voturi
A raspuns tetelea (480 puncte) acum 11 ani salut , eu am avut amandoua tampoanele rupte si nu batea absolut nimic , uita-te daca elicea de la vascocuplaj este pe centrul difuzorului daca este dat intr-o parte este rupt tamponul motor . apropo din cate stiu eu tampoanele motor de la 1,6 sunt identice si pe o parte si pe alta
0 voturi
A raspuns habiby (2,830 puncte) acum 11 ani mulrumesc pentru raspunsurile voastre promte   ideea e ca sincer nu m-am uitat daca vascocupla cu paleta este fix in centru indeea e ca sunetul pe care al face atunci cand misc de motor stanga dreapta este ceva de genul aca atunci cand tabla aparatoare de la fuzete implicit discurile fata este rupta si la denivelari se agita in spatele rotii producand acel zgomot ceea este escul pentru ca am verificat si nu are nici pe naiba   o sa ma uit maine  totusi  sa vadcare e treaba pe sub masina pe la cutie ceea ce este ciudat ca traversa a fost data acum 2 luni jos la schimbul ambreaiajului si tampoanele nu aveau nici o problema   si nu se pune problema ca zgomotul sa se transmita din alta parte  este fix pe partea dreapta si pocniturile se aud in partea de jos  ceea ce exclude si varianta cum ca ar putea fi flansa amortizorului dar poate ca ziua de maine sa ma lumineze intrun fel sau altul  nu ca as avea eu cine stie ce elicopter dar e stresant  si ma distruge cu nervii   mai astept pareri  si cum se zice drumuri bune si cu gropi putine  daca este posibil ceea ce nu prea cred
0 voturi
A raspuns tetelea (480 puncte) acum 11 ani salut . poate reusesti sa ne spui ce ai gasit.
0 voturi
A raspuns habiby (2,830 puncte) acum 11 ani salut din nou  pot spune ca am reusit sa rezolv problema relativ simplu dar nu inainte de a ma contrazice cu cineva ca are mult mai multe cunostinte de mecanica  si anume  tampoaneale de la motor estau varza ambele  dar probabil ca unul din ele si a fost schimbat cu mult inainte de  a achizitiona eu masina si spun asta din motivul ca aveam 2 tipuri de tampoane pe masina si anume   dreapta  aproape conic si nu era uzat aproape deloc iar pe stanga era varza partea de sus era intrata in interior adic difera mult fata de primul iar asta a fost motivul discutiei cu mecanicul  pe partea dreapta unde se auzea zgomotul era intradevar de la tampon  care nu avea nici un semn cat de mic de slabiciune  iar pe dreapta a fost chiar o surpriza talpa  de sustinere a suportului motor care calca pe tampon este bagata in interiorul tamponului dar spre surprinderea mea nu face absolut nici un zgomot   ideea este ca sa numai lungesc vb am schimbat tamponul care parea bun cu altul  iar zgomotul a disparut  iar acum revin cu o alta nelamurire  tampoanele la motor pot fi de 2 feluri  adik:1  normale care sunt numai din cauciuc si 2 : hidraulice care au ulei in ele  acuma nu stiu sa fa zic dar lucrul asta lam auzit ieri  care dupa [parerea mecanicului tamponul meu ramasese blocat  deoarece eu nu prea am folosot masina in iarna decat destul de rar  si asta ar fi  o cauza     si  ca idee  la motoarele mici  gen 1.6 si 1.8  tampoanele motor se potrivesc de pe stanga pe dreapta  lucru probat de mine ieri si ca durata jumatate de ora in parcarea de la service deoarece elevatorul era ocupat si nu aveam timp sa astept  iar ca si scule am folosit un cliket ,un prelungotor lung sa scurt nu am avut ,un prelungitor cardanic sau cum naiba se chiama si o tubulara de 16  iar ca metoda am ridicat masina pe cric partea dreapta ,am bagat  obucata de dulap de lemn sub bratul din dreapta ,cu un cric hidraulic am facut parghie intre dulapul de lemn si suportul de prindere al motorului am desfacut cu 16 piulita superioara  si inferioara am comprimat cricul hidraulic  am schimbat tamponul  si gata am scapat de durerea de cap  .      va rog sa ma scuzati daca am scris prea mult  si am comis greseli de ortografie si poate v-ati pierdut timp pretios citindul dar am scris in graba , eu va doresc o zi placuta si numai bine
–1 vot
A raspuns tetelea (480 puncte) acum 11 ani daca intrebai cum se schimba un tampon te ajutam fara nici un fel de pb , cum iti spuneam le-am schimbat pe amandous...