4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > Schimbare totala Antigel Golf ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Schimbare totala Antigel Golf 3

Este vorba de un Golf 3 motor de 1.4. Cand am cumparat-o mi-a spus fostul proprietar ca ar trebui sa pun antigel ca nu este bagat doar apa distilata. Ieri am cumparat un termostat nou, antigel G11, apa distilata si am dat drumul la lichid pe la furtunul ce intra in radiator si inca o data pe la termostat. Au iesit vreo 4 litri jumate aprox. Din ce mi-am dat seama e ca au fost mai multe tipuri de antigeluri bagate.

Cat antigel si cata apa distilata incap in total?

Chestia e ca eu a-si vrea sa inlocuiesc tot lichidul maro astfel incat cand bag combinatia albastra de antigel si apa distilata si sa ramana culoarea albastra in toata instalatia. Cum a-si putea sa o inlocuiesc? Bag lichidul, pornesc motorul cateva minute ,il opresc si ii dau drumul din nou afara si repet operatiunea de mai multe ori pana ajung la culoarea dorita?:D Ma gandeam sa bag apa distilata ca e mai ieftina si  cand ajunge lichidul sa fie curat(transparent) sa bag si antigel? Dar totusi am inteles ca ramane mereu lichid in blocul motor pe care nu il pot scoate....
A intrebat Maniak22 (11,000 puncte) acum 13 ani in categoria Intretinere auto

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani Sa scoti termostatul afara, sa pui flansa respectiva inapoi,dupa care deconectezi furtunul ce intra din motor in radiator(cel de deasupra).Il deconectezi de la radiator, bagi un furtun cu apa calduta in el si il lasi pana  iasa apa curata prin radiator.
Dupa care scoti ambele furtune de la radiatorul de incalzire si bagi si prin asta apa pana se curata.
Dai drumul la toata apa din motor+radiator.
Ai grija sa nu faci  chestia asta afara ca s ar putea sa iti inghete intr unul din radiatoare... pana pe la -3 4 grade merge dar sub nustiu ce sa zic.
Dupa care bagi termostatul, amestecul etc

Comentarii:

A comentat Maniak22 (11,000 puncte) acum 13 ani Bun si cum dau drumu la toata apa din motor? Este un capac de desfacut sa se scurga si lichidul ramas in motor? La Daciile mai vechi stiam ca exista asa ceva.
La radiatorul de incalzire presupun ca printr-un furtun bag apa si pe celalalt astept sa iasa apa logic nu?
La celalalt radiator presupun ca prin partea de sus bag apa si in partea de jos las sa curga pana iese apa curata. Asta vroiai sa spui nu?
0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani Scoti furtunul incercuit de la radiator.
De unde ai scos respectivul furtun, bagi un furtun cu apa calda(in radiator) in asa fel ca sa faca atata presiune ,ca sa treaca apa prin radiator-motor si prin furtunul ce l ai  desfacut de pe radiator sa iasa.Il lasi sa circule apa ,pana vine curata.
Inainte de toate bine nteles sa fie scos termostatul si remontata flansa respectiva la loc.
Cu caloriferul  faci cum ai spus.
Dupa care scoti furtunul de jos de la radiator sa curga toata apa din motor-radiator etc.
Oricum in motor si daca ramane mai mult de 2 300ml nu ramane,macar e curata.
Dupa care pui toate furtunele la loc,termostatul,faci amestecul si lasi sa mearga idle 1 pic sa se aeriseasca.

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani Apa iese intergral din blocul motor numai prin demontarea pompei de apa.
Sau dai cep la blocul motor.  :)

Comentarii:

A comentat Maniak22 (11,000 puncte) acum 13 ani

editat de Maniak22 acum 13 ani

Si pompa de apa unde e la 1.4? e multa bataie de cap sa o scot? Trebuie dat jos alternatorul presupun. Merita sa o scot pentru ce am eu nevoie? Adica sa ajunga fie tot lichidul curat
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani Se cere demontare distributie. Un fleac.