4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > ulei capac motor?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ulei capac motor?

sal am si eu o problema de ieri imi da ulei afara pa la capacul unde se pune ulei in motor masina un opel kadett 1.6 injectie banz+gaz nu am mai patit asa cu ea pana acum ma puteti ajuta cu sugestii?
A intrebat oxi3 (16,990 puncte) acum 12 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns OnlyHate (5,040 puncte) acum 12 ani offf ,vezi si tu daca se inchide bine busonu ala,uitate si la nivel sa nu fi pus prea mult asta daca ai complectat
–1 vot
A raspuns oxi3 (16,990 puncte) acum 12 ani mam uitat e insurubat bn si nu am completat ,pa capac are si un fel de spuma galbuie sa zic asa...de la ce ar putea fi?
–5 voturi
A raspuns wheelman2009 (10,000 puncte) acum 12 ani spuma galbuie - ulei vechi/prost si frigul de afara si vezi ca ai garnitura de la buson rupta/lipsa sau foarte uzata/veche.
0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Spuma galbuie se face din cauza lichidului de racire care a intrat in motor...ncicidecum ca este uleiul vechi...
Este posibil sa iti scape compresie in baia de ulei pentru ca iti da ulei pe la buson...
Singurul vinovat pt treburile astea e garnitura de chiuloasa.
–1 vot
A raspuns oxi3 (16,990 puncte) acum 12 ani cel mai probabil ma gandesc ca de la frig sa fie  uleiul e destul de bun  o sa mai verific maine uleiul sa nu fie prea mult ms de rasp

Cel mai bun raspuns:

0 voturi
A raspuns wheelman2009 (10,000 puncte) acum 12 ani @alexsparco te unde pana unde ai ajuns tu la garnitura de chiuloasa arsa ? vorbesti aiurea si il sperii pe om degeaba, daca erai mai atent citeai cand a spus ca are spuma numai pe buson, nu pe joja si motorul nu fierbe, plus ca de cele mai multe ori uleiul intra in apa si nu invers, are o presiune mult mai mare, legat de treaba cu spuma sigur e de la frig, face condens, iar daca garnitura e buna vezi poate e infundat furtunul ala care baga gazele din carter in admisie si iti face suprapresiune, vezi ca e amplasat in partea stanga a capacului de culbutori cum stai si te uiti la motor, oricum stai linistit ca nu ai nimic la chiuloasa.

Alte raspunsuri: (3)

0 voturi
A raspuns oxi3 (16,990 puncte) acum 12 ani kiar ca ma sperii cu garnitura  ca spuma daia am mai gasit pa furtunu ala si lam curatat  si nu a avut nimik....
–1 vot
A raspuns MS89SGA (1,330 puncte) acum 12 ani pai daca a curs lichidul de racire in motor inseamna ca nivelul lichidului (antigel) a scazut; verifical; eu am patito acum 2 saptamani; nu trebuie neaparat sa ai spuma pe joja de la ulei; mie mia curs tot antigelul in ulei in aprox 1 zi si spuma numai pe capacul de la ulei aveam.
0 voturi
A raspuns oxi3 (16,990 puncte) acum 12 ani mam uitat si la el si nu a scazut si cum ai procedat ai pus altu sau cum?