4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > AUDI > Audi A3 1.9.Tdi 110cai motor a...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Audi A3 1.9.Tdi 110cai motor ahf Probleme EGR Turbina?

Am cumparat de curand un audi a3 1.9 TDI 110 cai Motor AHF si am remarcat ca pierde putin ulei pe la egr si din cand in cand nu imi merge turbina ma refer ca la o pornire merge foarte bine la toate vitezele apoi cateodata deloc de la ce poate fii ce trebuie sa verific si in legatura cu egr ce e de facut . Multumesc! In bord nu imi da nici o eroare , pun contactul se aprind absolut toate becurile pornesc se sting...

Imagini atasate

A intrebat oveto (3,320 puncte) acum 12 ani in categoria AUDI

editat de oveto acum 12 ani

Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Posibil turbina blocata.
Se monitorizeaza parametrii pe tester.
Posibil kilometraj mare si admisie/evacuare imbacsita de calamina/funingine.

Comentarii:

A comentat oveto (3,320 puncte) acum 12 ani 152 mii de km .. o pot da eu jos si curata?
A comentat oveto (3,320 puncte) acum 12 ani daca merg cu masina pe un tester imi depisteaza cauza?
0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani In primul rand faci un log in mers(cauti pe google cum se face"log in mers").
Dar mai mult ca sigur e colamatata geometria la turbina.Trebe data jos si curatata in cel mai fericit caz sau inlocuita geometria.
Dute la un service care se ocupa doar cu turbine te costa de la cateva sute de lei  pana la 1000 si ceva,depinde daca trebuie curatata sau inlocuita si geometria.

Comentarii:

A comentat oveto (3,320 puncte) acum 12 ani la ce te referi cand zici geometria?
0 voturi
A raspuns oveto (3,320 puncte) acum 12 ani revin cu poze acum desfac.. am gasit sobolani acolo
+1 vot
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Urat ce ai tu acolo.Asta se intampla daca mergi subturat cu un TDI.Curata cat poti de bien si monteazal la loc.Posibil sa functioneze bine motorul.Daca tot la fel face atunci e geometria la turbo.

Comentarii:

A comentat oveto (3,320 puncte) acum 12 ani am curatat bine de tot cu decarbusol dar degeaba .. Turbo nu vrea sa mearga .. a inceput sa functioneze din ce in ce mai rar pana nu a mai vrut deloc .. dar vreasa zic ca am apucat sa fac 1000 de km cu masina de cand am luato + ca la inceput mergea tot timpul
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Inainte sa mai desfaci ceva fa un log in mers cu vag -com.
iti postez aici cum se face:
Log in mers
VagCom/VCDS:
Main screen >
select control module >
01 - Engine >
Measuring blocks (meas.blocks) >
Pe prima linie selectezi: group 003.
Pe a doua linie selectezi: group 010.
Pe a treia linie selectezi: group 011.
Apoi
> Log.
Link ajutor: http://www.ross-tech.com/vcds/tour/logging.html
Alegi calea unde vrei sa-ti salveze log-ul.
1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul
cald (temp. lichid racire 90*).
2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a si a 4-a.
3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti
trebuie un drum liber si unde sa poti sa… sa dai in ea
fara frica si fara stresul traficului si al celorlalti
participanti la trafic.
La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea
efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi
si asupra drumului si asupra laptopului.
4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum
cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in
jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la
maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul
de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm.
5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti
da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina
dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa
“descifreze” log-ul avand toate vitezele afisate acolo.
6.Cand ajunge la 4000 rpm da-i save (done, close) si …
that’s it.
7. Aceeasi procedura se va efectua si pentru viteza a 4-a
(1700-1800 rpm > pedala la podea pana la 4000 rpm).
8. Log-ul se va salva in format .csv
Ca sa il vizualizezi il deschizi cu Microsoft excel si ca sa
poata fi citit, trebuie sa il aranjezi in pagina.
Pentru aranjarea in pagina trebuie sa:
- Deschizi fisierul .csv cu excel;
- Apesi butonul “Data”;
- Selectezi prima coloana A (coloana, NU rand);
- Apesi butonul “Text to columns”;
- Bifezi “delimited” > Next;
- Bifezi DOAR “comma” > Next;
- Bifezi “text” pentru fiecare din coloanele care iti apar
in fereastra mica; > Finish.
Cam asta e despre log-ul in mers.