4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > AUDI > De unde vine si unde duce ulei...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

De unde vine si unde duce uleiu? EGR?

Am un audi a 3  1.9 tdi 110 cai Ahf si cum ziceam mai demult imi face probleme turbo cand merge cand nu! am am desfacut EGR-u si galeria aia pe care era el prins si era full de mazga daia intarita si de cand am curatat egr-u imi da ulei pe sus!  Nelamurirea mea este  de unde vine uleiu ala unde duce ce urmari paote avea si daca e normal sa treaca ulei prin egr! multumesc. Sincer nu stiu daca e ulei , zic asta pt ca se ia foarte usor dupa piese fara a se intinde si a lasa vre-o urma si este foarte subtire .
A intrebat oveto (3,320 puncte) acum 11 ani in categoria AUDI
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 11 ani Nustiu daca ai observat....dar din filtrul epurator iasa un furtun si duce la turbo adica se imbina cu furtunul care vine de la filtrul de aer la turbo...bun....turbo trage aerul si vaporii de ulei de la epurator si ii baga prin tubulatura in admisie si in motor,uleiul mai poate veni de la scaparile de la turbina cand e uzata..Pana aici nu e dezastru....dezastrul vine de la EGR..acesta recircula o parte din gaze cand merge motorul idle sau la o anumita turatie(recircularea se opreste de tot sau se diminueaza cand accelerezi)....se amesteca fumul recirculat cu uleiul din admisie si de aici se colmateaza admisia si egr
Cam  toate tdi urile dau ulei pe la egr mai mult sau mai putin....poate sa fie si egr defect.
O pelicula de ulei in tubulatura e perfect normal....dar cand se aduna deja 100-200ml in intercooler atunci deja e problema.

Comentarii:

A comentat oveto (3,320 puncte) acum 11 ani Am pus ieri silicon la egr si nu mai pierde ulei dar ma gandesc unde se duce uleiul ala ca daca se depune prin intercooler cred ca iar e belea, cred ca totusi am turbina uzata , are momente cand merge cand nu .. Miercuri sunt programat la doctor sa vedem cere vrun transplant ceva..
0 voturi
A raspuns crocantu (300 puncte) acum 11 ani ai putea sa verifici vacuumul care iti comanda geometria variabila a turbinei,probabil e intepenita,plus joc la lagarele turbinei(acolo e posibil sa iti piarda ulei).uleiul pierdut la lagare de obicei merge in motor,iar daca ai sansa sa intre o cantitate suficienta,o sa o ia motorul pe ulei si se tureaza pana se sparge, caci nu prea sunt sanse s ail poti opri in vreun fel...nu strica o verificare ...

Comentarii:

A comentat oveto (3,320 puncte) acum 11 ani si care e vacumul ala? am mai auzit cu luatul motorului pe ulei dar cica exista o modalitate sa il opresti in a 5'a
0 voturi
A raspuns oveto (3,320 puncte) acum 11 ani .............
0 voturi
A raspuns crocantu (300 puncte) acum 11 ani de pe turbina, o sa vezi o tija ,care intra tocmai in vacuum.se poate verifica furtunul de alimentare al vacumuului cu o pompa de vid.daca pornesti masina,cand accelerezi tija aceea trebuie sa se miste,iti comanda geometria variabila a turbinei.daca vacumuul e functional,atunci probabil ai ceva role intepenite sau patratite la geometria variabila.pe tester ar trebui sa iti dea overpressure sau subpressure.daca geometria nu iti deshide la anumite turatii in acceleratii masina nu mai trage.daca e blocata pe full deschis, atunci iti deschide supapa de suprapresiune pt ca sesizeaza presiune mare.http://www.youtube.com/watch?v=QlO0MtuavUQ     o sa vezi pe animatie cum se misca paletele si o sa intelegi ce sa cauti.
0 voturi
A raspuns crocantu (300 puncte) acum 11 ani http://www.turbotehnics.ro/intro.html

asta in caz ca o sa ajungi sa iti reconditionezi turbina, aici se folosesc piese de schimnb originale

Comentarii:

A comentat oveto (3,320 puncte) acum 11 ani daca am putin mai mult ulei peste nivel este posibil sa forteze pe undeva si daia sa imi de-a pacolo?
0 voturi
A raspuns crocantu (300 puncte) acum 11 ani e posibil si asa ceva, in functie de cantitatea de ulei in plus.dar e semn de uzura,pt ca daca nu era uzata turbina,iti scotea surplusul de ulei la semeringul de pe arborele cotit.e normal sa umezeasca la egr, la admisie,sa adune ulei in intercooler dupa multi km,dar daca scoate ulei vizibil la km putini, atunci a facut joc axul turbinei.oricum, nu uleiul neaparat e semnul ca e intepenita geometria variabila sau vacuumul, si faptul ca motorul nu trage intotdeauna...

Comentarii:

A comentat oveto (3,320 puncte) acum 11 ani da e grele .. era prea frumos sa fie totul ok.. si u zici ca e bine sa ma duc la un mecanic sa o dea jos si sa verifice ce si cum
0 voturi
A raspuns crocantu (300 puncte) acum 11 ani da,avand in vedere costul unei turbine noi,e mai ieftin sa o repari din timp.daca te mai gandesti si la costurile generate de o flambare a motorului cand o ia pe ulei...........sunt doar pareri,dar din experienta mea de pana acum,geometria variabila e cam blocata,iar axul are putin joc.ti-as recomada un test pt erori,apoi verificare mecanica pe baza erorilor din test