A raspuns
fane58
(2,980 puncte)
acum 12 ani
PISTOANELE SUNT LA PMS, punctul mort superior si la faza de compresie si la faza de evacuare,daca e motor 16 Volkswagen ,are semn pe volant daca nu se vede clar, demontezi capacul de vizitare din carcasa ambreiajului si invartesti motorul in sensul acelor de ceasornic , pe volant este un semncare corespunde cu semnul fix de pe carcasa ambreiaj mai exact pe roata volanta e o tesitura , o frezare sau cum sa-ti spun sa intelegi ca o urma facuta cu panza de fierastrau , trebuie sa fie exact in linie cu stiftul fix de pe carcasa ambreiaj , axul cu came are in partea opusa rotii de curea de distributie o frezare excentrica , se pune o cala mai exact o platbanda , se fixeaza sa nu se roteasca axa cu came , pompa de injectie are un semnm pe pinion pt, pistonil nr. 1 care corespunde cu o degajare in tabla in care se prinde capacul protector al curelei de distributie se vede dinspre motor nu e in exterior cand toate corespund se monteaza cureaua de distributie , se intinde cureaua nu prea tare doar atat sa se poata rasuci la 45 de grade .Dupa montaj se roteste motorul doua rotatii in sensul acelor de ceasornic si semnele trebuie sa fie exact, pe urma se porneste motorul Atentie! nu se da la cheie pana nu se verifica daca corespunde punerea la punct pericol de a indoi supapele