4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > AUDI > O metoda...?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

O metoda...?

Spuneti-mi si mie va rog o metoda de a afla in ce punct sunt pistoanele fara a scoate chiuloasa.Auzisem ceva cu dopul de pluta pus in locul bujiilor,este buna???

Va multumesc!
A intrebat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani in categoria AUDI
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns fane58 (2,980 puncte) acum 12 ani este vorba de motor diesel?

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Da este un motor Diesel de 1600.
+3 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Bagi o surubelnita pe gaura bujiei si vezi cand este sus.

Comentarii:

A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani ...iar daca vrei sa stii foarte precis, montezi un ceas comparator in locul bujiei.
A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Ai idee si cum se numeste acel ceas???
0 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Va multumesc ptr.raspunsuri,eram curios ptr.ca vreau sa pun axa cu came la loc si nu are nici un semn tras nimic(nu am demontat-o eu)si ma gandeam sa vad cum sunt pistoanele in motor ca sa reglez eu axa in functie de pozitionarea lor.

Comentarii:

A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani Nu poti sa reglezi axul cu came decat daca stii exact valorile unghiurilor de defazaj, supapele nu inchid si nu deschid exact pe capetele de cursa, sunt diferente date de dinamica gazelor. Ceasul ala se numeste chiar "ceas comparator". Cauta-l cu numele asta pe google.
A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Ai idee cum as putea sa montez corect axa???exista vreo schita ceva?Mi-a dat cineva pe forum o schema dar nu inteleg ce si cum ar trebui sa fac.
0 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani

editat de L!V!U acum 12 ani

(minim 12 caractere)

Imagini atasate

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns fane58 (2,980 puncte) acum 12 ani PISTOANELE SUNT LA PMS, punctul mort superior si la faza de compresie si la faza de evacuare,daca e motor 16 Volkswagen ,are semn pe volant daca nu se vede clar, demontezi capacul de vizitare din carcasa ambreiajului si invartesti motorul in sensul acelor de ceasornic , pe volant este un semncare corespunde cu semnul fix de pe carcasa ambreiaj mai exact pe roata volanta e o tesitura , o frezare sau cum sa-ti spun sa intelegi ca o urma facuta cu panza de fierastrau , trebuie sa fie exact in linie cu stiftul fix de pe carcasa ambreiaj , axul cu came are in partea opusa rotii de curea de distributie o frezare excentrica , se pune o cala mai exact o platbanda , se fixeaza sa nu se roteasca axa cu came , pompa de injectie are un semnm pe pinion pt, pistonil nr. 1 care corespunde cu o degajare in tabla in care se prinde capacul protector al curelei de distributie se vede dinspre motor nu e in exterior cand toate corespund se monteaza cureaua de distributie , se intinde cureaua nu prea tare doar atat sa se poata rasuci la 45 de grade .Dupa montaj se roteste motorul doua rotatii in sensul acelor de ceasornic si semnele trebuie sa fie exact, pe urma se porneste motorul Atentie! nu se da la cheie pana nu se verifica daca corespunde punerea la punct pericol de a indoi supapele