4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > AUDI > probleme comrpresor AC

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme comrpresor AC

probleme compresor AC a4 2003 motor AVB 1.9,,,, se aude un mic huruit  sai zic asa ca si cum un rulment stricat....a mai avut cnv probleme de genu mecanicu zice ca trebuie sa schimb ambreiaju cu totu ca am probleme si cu fulia sare la cateva mii de km facuti spre norocu meu ca am gasito pe scut  de cate ori a sarit...multumesc
A intrebat diabolic (1,240 puncte) acum 13 ani in categoria AUDI

4 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns myker22 (27,370 puncte) acum 13 ani nu am avut problema dar am auzit de o posibila solutie, si anume sudarea piulitei(nu stiu care, numai am asistat la discutie) pe ax astfel ac-ul va merge non-stop, masina in cauza era un bora tot de 1.9 din 2000/2001, nu stiu cat de mult te va ajuta aceasta informatie, si daca gresesc nu loviti mesagerul...
0 voturi
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 13 ani @myker22
 
O mai mare prostie nici ca puteai sa spui. Iti spun eu la cine ai auzit asemenea autodistrugere a mecanismului. La niste tractoristi obositi. Daca nu te pricepi, nu transmite mai departe tot ce auzi pt. ca asa se nasc legende idioate. Cineva va transmite mai departe aceeasi prostie.

@diabolic   

Daca zgomotul a fost identificat exact si provine de la compresor, este vorba de un rulment care trebuie schimbat. Nu este o operatiune f. grea, dar trebuie facuta de cineva care se pricepe.

Comentarii:

A comentat myker22 (27,370 puncte) acum 13 ani prostie sau nu treaba a fost executata si a mers, nu stiu cat timp, si imi aduc aminte ca am scris destul de clar ca este o posibila solutie, nu una buna, si nu as vrea sa fiu tras la raspundere pt o discutie la care am asistat, te simti mai bine acum cu minusul aplicat? de unde stii tu ca e o mare prostie ce am zis? ai vazut tu treaba asta facuta si nu a mers? ce te face sa crezi ca gasesti numai rulmentul care trebuie schimbat? si daca esti tot atat de bun de ce nu ne spui si noua, oamenilor de rand, mai exact care este acel rulment si cum trebuie executata operatia ca poate omul ar vrea sa o faca acasa sa nu mai cheltuie o gramada de bani. in ambele cazuri problema a venit de la ambreiajul compresorului, a fost identificata in service, nu pe camp de niste tractoristi obositi, si recomandarea a fost schimbarea lui, nu a unui rulment enigmatic.
+1 vot
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 13 ani

editat de dadi_t acum 13 ani

Da, aceasta metoda duce la o functionare defectuoasa a sistemului...cazuri concrete. Si exact cum spuneam, numai de tractoristi poate fi folosita aceasta metoda. Tractorist era folosit la figurat, binenteles si reprezinta descrierea a o buna parte din mecanicii de pe la noi.

Este o defectiune destul de intalnita la motoarele 1,9 de la VAG. Rulmentul nu este "enigmatic", este foarte bine cunoscut.

Orice solutie care este data trebuie sa fie cea corecta, nu doar auzita. Daca nu esti sigur, nu te bagi. Eu asa fac si asa este cel mai corect. - sau +, pe mine ma lasa rece aceste lucruri. Nu ma intereseaza concursul.

Comentarii:

A comentat myker22 (27,370 puncte) acum 13 ani eu o sa imi recunosc greseala atunci cand o sa fie cazul, defectiunea nu are nici o legatura cu motorul. si ca sa terminam odata eu recunosc ca ar putea fi gresita abordarea mea, dar scopul acestui forum este de a ne ajuta intre noi, si eu am incercat sa ajut, daca tu crezi ca numai solutia corecta ar trebui sa fie data atunci ai impresia ca forumul este plin de ingineri si de proiectanti auto. mi-am expus solutia ca fiind una posibila si nu una corecta, nu meritam un semn de egalitate intre spusele mele si un tractorist(stim toti ce ai vrut sa spui).
0 voturi
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 13 ani

editat de dadi_t acum 13 ani

Nici nu-ti trebuie multe cunostinte ca sa-ti dai seama ca e ceva gresit. Daca ea nu este sudata din fabrica, inseamna ca este un motiv pt. care nu s-a procedat asa.
Orice lucru trebuie facut asa cum este din fabrica. Sau au devenit niste mecanici de prin nu stiu ce service-uri, mai buni specialisti decat cei care au proiectat masina ? Evident ca nu ! Astea sunt niste solutii specifice romanilor: repede si ieftin, fara sa fie tinut cont de viitoarele consecinte.

Comentarii:

A comentat myker22 (27,370 puncte) acum 13 ani nu tin minte sa te fi contrazis, nu stiu de ce insisti...

Intrebari asemanatoare