A raspuns
Gorni
(520 puncte)
acum 12 ani editat de Gorni acum 12 ani
cum ziceau si colegii, IS-ul are 16 valve,natural aspirat (nu stiu exact diferenta la admisie fata de 1.8), are piese forjate din fabrica, e motorul facut de divizia motorsport (merge pus turbo mai mic pe el fara a modifica internele, dar cu alta garmitura de chiuloasa) are alta eavcuare fata de 318i, e mai misto, gen serpisori. e un motor mai elastic si se tureaza mai scurt si mai sus (stock). consuma mai futin fata de 318i si de 2.0 , in aceleas timp are aproape aceleasi performante ca un 2.0 sau chiar il face. MAI ALES cu un chip, filtru sport si e evacuare mica. ....lejeeerr! :) Plus ca e mai usor fata de un 6 in linie, apasa mai putin pe punte fata. Din punctul meu de vedere e un motor f f misto. pe e36 sunt 2 variante is : M42 si M44 diferenta de cilindree intre ele. a fost si pe 30 una dar mai slaba si pe curea. sper ca nu am deviat prea mult de la subiect. va salut!
p.s. sper la un : e36 break facelift, pus un 1.8is aranjat frumos (scaune , clima.. :p)