4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > Ce euro imi trec cei de la R.A...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ce euro imi trec cei de la R.A.R?

As dori sa-mi achizitionez un E30 in viitorul apropiat din Angliam,dar am auzit ca e cam intortochiata treaba cu euro,am vazut pe net e30uri cu euro2 aveam acele kituri aftermarket instalate,oare aici mi-ar trece euro 2 sau non-euro,din cate am auzit e30ul este non euro. Va multumesc!~
A intrebat L!V!U (42,750 puncte) acum 11 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns BrownBear (41,320 puncte) acum 11 ani

editat de BrownBear acum 11 ani

Salut!
Eu am avut o problema asemanatoare!
Am un E36 318i motor M40B18 (motor de pe generatia E30 - din 87). Masina am adus-o din Suedia in 2008. In actele de acolo aparea Euro 2. Este dotata si cu catalizator si cu sonda lambda si in tari precum Suedia si Germania se recunosc aceste "modificari" pe care le poti face masinii ca sa se incadreze in anumite norme de poluare euro(1,2,3...). Eu am adus-o stiind perfect ca o sa coste taxa in conformitate cu norma de poluare Euro 2. Cand am adus-o in tara, surpriza de proportii...RAR-ul nu recunoaste absolut nicio modificare adusa masinii ca sa corespunda cu o anumita norma de poluare si mi-a dat norma non-euro. Taxa era mult mai mare cu aceasta norma, insa a trebuit s-o inmatriculez. Asta e :) Nu regret nicio secunda.
RAR-ul nu tine cont ca masina are "tot ce-i trebuie" sa fie incadrata intr-o anumita norma de poluare, chiar daca ea din fabrica a fost non-euro de exemplu. Pur si simplu, RAR se uita pe o lista a lor si analizeaza motoarele si cand s-au fabricat ele. Daca la ei in evidente apare motorul respectiv ca fiind non-euro, non euro moare, chiar daca in Germania sau Suedia(de exemplu, or mai fi si altele care accepta asa) este considerat....euro 4.
Asta e...nemtii si suedezii sunt mai prosti...romanu' mai destept.
Nu am fost de acord cu asa ceva, insa de "dragul" masinii a trebuit s-o inmatriculez....vezi ce faci sa nu te trezesti ca ai de platit 30.000 euro taxa...
O zi buna!

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 11 ani pai da,asta voi face caut motorul cel mai mic(cel de 316i) si tot este mult.
+1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 11 ani Masina ori daca i-ai pune nush cate chestii pe ea, din pacate ``````````tovarasii, concetatzeni si preteni````````` tot non - euro or vo baga. Singura modalitate, este de a face un ``transplant`` de motor de pe e36 !!!

PS: Motoarele M50 sunt euro 2.
.

Pacat. Sunt masini foarte bune si reusite, dar taxa lor la non-euro.... iti mai iei 5 pe langa :)).

APP: Am fost in Anglia. BMW e36 cu motorizari euro 2, po-ti gasi la pret de nimic. 150-300 lire maxim. Ca doar te va interesa in general motorul sa fie bun, nu ca are o pata de rugina sub aripa dreapta spate s.a.m.d. Daca ai bani ai adus si 1 dinala, i-ai schimbat motorul si go la RAR.

Salut
!