4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > Ce recomandati 318i din anul 2...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ce recomandati 318i din anul 2000 sau 320d din acelasi an?

As vrea sa stiu care sunt plusurile si minusurile acestor modele si care ar fi cea mai inteleapta alegere.
A intrebat AlinMotru90 (2,810 puncte) acum 13 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

10 Raspunsuri

+4 voturi
A raspuns AlexFS (4,600 puncte) acum 13 ani E grea rau problema ta...
Arata cat de nehotarat esti...e clar ca trebuia deja sa stii daca vrei diesel sau benzina pana azi!

Oricum..motoarele diesel de pe BMW se aude ca-s cele mai performante...iar un diesel de BMW anul 2000 este si foarte fiabil...

Presupunand ca vorbesti despre modelul E46... excluzand optiunile de confort...deci strict de motor...nu pot decat sa-ti recomand Diesel-ul...pentru consum...ca nici una nu-i de Liniute... iar pentru depasiri afara am vazut ca si dieselul este rautacios!
Deci ..mai mult de atat nu stiu ce sa zic!

Acuma...nu mai imi aduc aminte exact la diesel de faza cu injectoarele...ca era ceva ..cu inj. mecanice si semi-mecanice....unele cica-s mai bune decat altele..

Haideti baieti..si voi cu raspunsuri pentru un coleg!
+6 voturi
A raspuns RVL 2000 (360 puncte) acum 13 ani 320d are injectie mecanica pana in 2002, dupa are common rail, asa ca as recomanda 318-320i daca nu se poate 320d dupa 2002.

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 13 ani cele cu common rail am auzit ca au consumul mai mic,pulverizeaza motorina mult mai fin ca cele normale...are si alta functie?
A comentat RVL 2000 (360 puncte) acum 13 ani gugaleste-l
Consumul nu e sesizabil mai mic, dar sistemul,daca e exploatat corect, e mai fiabil pentru combustibili de azi, care au mai putin sulf decat acum 10-15 ani.
De asemenea e mai silentios, injectia facandu-se in etape si se face direct in camera de ardere, nu intr-o camera de pre-ardere.
0 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 13 ani eu unu as alege 320d tinand cont de praful din ziua de azi...
+3 voturi
A raspuns AlinMotru90 (2,810 puncte) acum 13 ani Va multumesc frumos pentru lamuriri! :)
+3 voturi
A raspuns pla13r (310 puncte) acum 13 ani Daca vrei consum mic 320d! Daca nu 318i....
+1 vot
A raspuns ElPadrino (2,160 puncte) acum 13 ani 320d clar,consuma si mai putin este si mai puternic
+1 vot
A raspuns Zebeleizis (360 puncte) acum 13 ani benzinarul iti va da mai putina bataie de cap. eu as opta pentru el.

Comentarii:

A comentat AlinMotru90 (2,810 puncte) acum 13 ani Cand zici asta la ce te referi? Pentru ca si eu as opta tot pentru benzinar. :)
+5 voturi
A raspuns Zebeleizis (360 puncte) acum 13 ani Service-ul este mai ieftin, nu ai probleme cu filtre, injectoare infundate, porneste mai usor iarna, nu tre sa-ti bati capul cu diversi aditivi sau uleiuri speciale, sau cu motorina de buna calitate iarna, cu baterii puternice sau bujii scumpe, motorul este silentios chiar si la o varsta destul de inaintata + masina este mai usoara, in functie de capacitate taxele si asigurarile sunt mai ieftine. una peste alta, daca pui pretul de cumparare mai mic si service-ul mai ieftin, iti scoti si diferenta de consum si de pret al combustibilului. ...iarconsumul il poti aranja si dupa cum iti infigi talpa in pedala... Este doar o parere personala, eu avand in prezent o benzinara.

Comentarii:

A comentat AlinMotru90 (2,810 puncte) acum 13 ani Este tot ceea ce vroiam sa stiu. Iti multumesc foarte mult pentru ca m-ai lamurit! :)
+1 vot
A raspuns rapidistu99 (5,610 puncte) acum 13 ani 320d pt. ca va consuma mai putin...totusi...e diesel
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 13 ani 318i mai putina bataie de cap(ulei, filtre, buji, benzina si "bataie")
320d mai economic dar mai complex in concluzie e mai scump la intretinere si reparatie.