4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > De ce porneste in 5 cilindrii,...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce porneste in 5 cilindrii,iar dupa 30 sec. isi revine la normal?

Dupa cum am mentionat si mai sus...sunt posesorul unu BMW e46 320Ci dublu vanos 150PS ( M52TUB20) din anul 1999. De multa vreme am avut problema aceasta dar nu am rezolvat-o,si anume:

Dupa ce opresc motorul, la un interval de 7-8 ore,la pornire ( indifetent ca este frig sau extrem de cald afara) merge in 5 cilindrii. Turometrul sta fix la 1000 RPM iar masina oscileaza usor iar dupa aproximativ 30-40 secunde motorul se tureaza singur pana pe la 1300-1400 rpm dupa care isi revine la 700 RPM (pozitia lui normala de ralenti) si merge rotund,adica in toti 6 cilindrii. Daca plec la drum fara sa o las sa isi faca aceasta procedura de turatie automata singura,misterioasa, la plecari de pe loc se zdruncina toata (se simte missfire pe un cilindru). De asemenea motorul este foarte puturos...adica abia daca ma pot tine dupa un motor de 1.6 O_o. Mai nou a inceput sa bata si cativa tacheti hidraulici ( se aude un tacanit )

Pana acum a suferit urmatoarele "reparatii" : rectificat chiulasa, scaune supape, schimbat garnituri dublu vanos, bujii NGK cu 4 electrozi, bobine de inductie, filtre (aer,ulei,combustibil), senzor pozitie ax cu came pe evacuare, separator ulei ( PCV valve) + furtune. Are ulei original BMW 5W-40

Toate aceste investitii s-au realizat deoarece pe tester aparea missfire pe cilindrul 2 care acum a disparut.

Astept raspunsuri de la cineva care a mai avut aceasta problema sau daca nu,de la cineva care se pricepe. Parerea mea ar fi ca ar trebui schimbati aceti tacheti sau daca nu umblat mai in amanunt la cilindrul 2 la supape. Cel mai mult ma supara acea lipsa de putere.

Multumesc.
A intrebat VladPC (200 puncte) acum 9 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 9 ani DISA cum sta?
Pe tester s-au verificat si injectoarele?Ma refer la parametrii de functionare, nu la erori.
0 voturi
A raspuns VladPC (200 puncte) acum 9 ani Am verificat DISA. Are vacum,functioneaza,nu trage aer fals,nu tacane. Singurul lucru care mi-se pare ciudat este ca atunci cand misc de clapeta si isi revine singura la pozitia ei initiala face un click, ca si cum ar da sa se blocheze...dar merge. Sunetul vine de la supapa aceea micuta de vacum. Am mai curatat regulatorul de ralenti si clapeta de acceleratie. Tot odata am verificat si toate furtunele si furtunase de la admisie ( ma gandeam sa nu traga aer fals)

Am facut si un test de compresie la cald si am avut 12.5 bar pe toti 6 cilindrii. De subliniat ca nu a avut niciunul cu 0.1 (sau mai mult) in plus sau in minus. Precum si un test la pompa de benzina tot la cald unde a avut 3.5 bari (presiunea a fost mentinuta)

Legat de injectoare...le-am verificat pe tester...3 dintre ele aratau 0.000, 2 aratau undeva la 0.152 ; 0.133 (zecimalele sunt trecute cu aproximatie) iar pe cilindrul 2 avea 0.632 (numai stiu exact)

Unghiul la vanos pe inlet varia in functie de turatie de la 94-95 grade pana la 130 grade iar pe evacuare undeva intre 70-90 grade, din cate imi aduc aminte