4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > E39 525tds motorul intrerupe...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

E39 525tds motorul intrerupe la relanti... cauza?

Salutare... Am un E39 525 TDS si are ceva probleme la relanti si pana pe la 1500 ture... In sarcina merge perfect... Porneste la sfert cald / rece... Problema e in felul urmator: la relanti intrerupe (tremura motorul si portiera daca o deschid se misca tare sus jos) se simte si pe esapament...sunetul de rateu... La prima vedere pare ca injectorul nr 5 nu functioneaza la relanti (cand desfac conducta nici o schimbare spre deosebire de celelalte). Leam schimbat intre ele... La fel..problema la 5. - Schimbat injector cu fir dupa (mil dadea defect pe Carsoft) dar la fel merge motorul ( acum nul mai da defect). Iam mai luat putin din avans (rotit pompa spre aripa) si da rateuri mai rarut si ar merge mai rotund - Dar porneste foarte greu asa ca am dat avansul inapoi. Am facut test de compresie - Compresia e in parametri pe toate 6 si aprox la fel intre ele.  Altceva...poate va ajuta sa intelegeti mai bine... O turez in gol pana la 1500 ture si revine foarte greu la relanti si foarte foarte intrerupt... Apoi...merg cu masina intr-a 2 a sa zicem la 1800 ture si iau piciorul de pe acceleratie... Reduce greut si intrerupe foarte urat... cumva reduce-trage-reduce-trage.  Ar putea fi intradevar si supapele pe 5 dar nu cred ca voi desface motorul pt asta... Inca ceva... scoate si mult mult fum negru daca ii dau demaraj mai puternic ( mult = daca am o masina in spate, fiind intra 2 la 2000- 2500 si apas pedala no mai vad nici daca are farurile aprinse)  Cred ca ar fi mai degraba ceva pe partea electronica a pompei de injectie. Astept parerea unui coleg care a mai intalnit problema asta si are experienta la BMW... Eu sunt cu VAG'ul... Sper ca nu vam plictisit... Drumuri bune si multi km fara probleme!

 

LE:  Ar putea fi pompa de injectie pusa la punct incorect? Cred ca a fost schimbata... E posibil sa porneasca la sfert fiind pusa incorect la punct? la VAG sigur nu mai porneste la sfert..(4cyl)   dar asta fiind in 6 e posibil sa porneasca totusi la sfert? De fugit fuge de rupe... (cele 2 piulite cu care e fixata pompa pe motor is terminate = clar a fost chinuita pompa).. aaa...si cand opresc motorul se opreste cu zgomot si trepideaza parca ar sari de pe tampoane...
A intrebat costeniuc90 (280 puncte) acum 10 ani in categoria BMW

editat de costeniuc90 acum 10 ani

Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

0 voturi
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 10 ani are debitul prea mare daia face asa! Dal mai mic daca esti din buc tio fac eu!

Comentarii:

A comentat tiger_headro (100 puncte) acum 9 ani salut @cristyyoo, am si eu o problema cu relantiul la un 525 tds. Ma poti ajuta?  trepideaza si are un zgomot cam urat. Parca plesneste ceva in motor. Multumesc

Alte raspunsuri: (6)

0 voturi
A raspuns costeniuc90 (280 puncte) acum 10 ani

editat de costeniuc90 acum 10 ani

@cristyyoo    Nu sunt din Buc. Incerc si asta dar surubul triunghilar e terminat...Vreo solutie sal slabesc? deci e pur si simplu rotund din cate am observat (nu as crede ca asa e la BMW pt ca se observa a fi chinuit) Flex nu cred ca pot baga acolo...fierastrau metalic nici atat... Sa incerc cu o bucata de panza de fierastrau ( vreo doua zile:)) )?   aaa... Cum ar trebui sai iau din debit - miscand sprea fata masinii da? ... si la astea ramane la fel dupa ce strang suruburile sau se modifica trebuiind astfel sa apreciez cat ar trebui ca atunci cand strang suruburile sa fie ok?  Ms mult pentru ajutor!
0 voturi
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 10 ani pt surubu ala se foloseste o inelara cu cot de  7 o ti pe surub si o bati cu o dalta/surubelnita sa intre bine! Suruburile nu se slabesc decat putin de tot apoi le strangi usor la mana si dupa te apuci de reglat! Pornesti masina cu un prelungitor de crichet si cu un ciocan bati in capac spre fata masini pana incepe sa se tureze greu sau de loc abia dupa te apuci si bati invers din fata spre spate da de data asta dai usor in el si verifici cum se tureaza turezi pana la 3mii si o lasi pe revenire tre sa cada mai greu la 1200-1500 adica sa vezi ca din coborarea acului rapida se oprste pe la1200-1500 rpm si atunci este reglat perfect ! Strangi si suruburile si gata!
0 voturi
A raspuns costeniuc90 (280 puncte) acum 10 ani Sa rezolvat:)  Exact cum ziceai... Surubul a trebuit sal crestez si sal desfac cu o surubelnita dreapta (era rotund capul deja). Acuma merge perfect... si am scapat si de fummm:D   Multumesc mult  cristyyoo!!!!
0 voturi
A raspuns florinficus (180 puncte) acum 10 ani exact acceasi problema o am si eu , mi-am schimbat singur pompa de injectie , si imi porneste ok masina la rece la cald cam dintr-a 2 o ia , dar pe urma cade turometrul si trepideaza motorul groaznic, si ii da trepidatii si la volanta asa urat se aude, inainte cu cealalta pompa nu se auzea nimica mergea rotund , dar problema era ca nu mai pornea defel doar trasa si dupa ce mergeai mai mult timp si o lasai la relantiu murea motorul , scotea si atunci si akm mult fum negru. oare nu e reglata bine pompa?eu  am pus-o exact unde era fixate suruburile anterioare, adica unde se vedea locul lor. astept cv sfaturi ms
0 voturi
A raspuns costeniuc90 (280 puncte) acum 10 ani Cade relantiul la...cat? pentru ca daca iti cade undeva la 720 -750 RPM e normal... tre sa fie putin (3 mm) peste liniuta de la 500... Cade mai jos? la mine relantiul era ok doar ca mergea intrerupt...si dadea mult fum negru... Daca la tine relantiul iti cade mai jos dar da si fum negru nu cred ca e de la debit... (in schim daca e cum am zis si doar trepideaza - merge intrerupt cel mai probabil e debitul mare... daca ar cadea mai jos relantiul nu ar fi debitul cauza...in acest caz nu sar accelera sau daca sar accelera (greu) nu ar da fum... Mai dai putin avans (slabesti pompa si o misti spre motor) - Asta ar rezolva pornirea la cald. Cat despre trepidatii si fum...mai da-ne detalii.
Numai bine!
0 voturi
A raspuns tensyon89 (240 puncte) acum 4 ani Salut băieti!cn ma poate ajuta si pe mn contra cost in Bucuresti cu reglajul la pompa de injecție? A luat o de la DeZmembrari si mergea perfect pe aceea masina dar pe a mea sa fum alb si bate injecția!