4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > salut .am un bmw 325A , ?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salut .am un bmw 325A , ?

la rece imi porneste bine nu scoate fum ,la cald pffff porneste greu de tot si scoate si fum ,pare ca ramane ceva blocat in pompa aia ,are vreo sita prin ia ca so scot??? si nici nu trage turbo (lam dat  jos lam desfacut lam probat si functioneaza )da dece nu intra in functiune ,are toane rare cand intra in functiune da nu rupe cum trebue ce poate fii ?? astept detali de la voi poate ma ajuta cineva cu soluti ,sau daca nu ii dau foc salut
A intrebat ionutz_stf (270 puncte) acum 11 ani in categoria BMW

editat de ionutz_stf acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
325A?Sigur nu e 325d?
Daca e diesel,pornitul greu la cald e cap hidraulic pompa injectie,in legatura cu turbina trebuie verificate vacuum,actuator si turbina in sine,inclusiv curatite daca e necesar.Incepe cu vacuum-ul.
0 voturi
A raspuns ionutz_stf (270 puncte) acum 11 ani este 325 td autonat zici de vacum ,cum sal curat ca este capsat eu am mai vazut postari aici ,sal curet da cum ?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/325td-M51/LHD/A/browse/engine/turbo_charger_with_lubrication/
Uite in link si trebuie sa iti dai seama,ce e capsat e actuatorul care se demonteaza in caz necesar,pentru vacuum scoti acel tub subtire si pui degetul acolo cu motorul pornit(la furtun) ar trebui sa simti cum trage pielea in interior.
0 voturi
A raspuns ionutz_stf (270 puncte) acum 11 ani aia trage aer si impinge ca am probato ,ce poate sa mai fie altceva ca are toane cand intra in functiune da nu rupe cum trebue ,sa fie ceva de la pompa de injectie ,,,a si alta treaba asta nu are coadalimetru ,regulatorul de consum .ca nu lam vazut

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Cu pornitul la cald e de la pompa de injectie.Cu turbina trebuie verificata ungerea,axul acesteia si actuatorul daca functioneaza corect.
Ce e ala coadalimetru?Regulator de consum e soferul,poate regulator de presiune.