A raspuns
workaholic_ro
(19,270 puncte)
acum 11 ani editat de workaholic_ro acum 11 ani
Doua variante, cauti una originala noua, pentru care va trebui sa-ti vinzi cel putin un rinichi sanatos, sau pui una aftermarket si toata lumea va sti ca vii tu. Chiar daca nu scrie pe ea sport.
Am asteptat doua saptamani sa-mi aduca Atlassib o toba noua din Anglia, pentru ca nu voiam sa-mi pun o coaja poloneza urlatoare si acum am o masina care face ca un avion de dimensiuni medii.
Am luat flexul si am taiat partile putrede din toba originala (ce bine ca n-am aruncat-o) si ma voi duce sa-mi reconstruiasca colturile lipsa. Poate ca poti incerca varianta asta, sa repari o toba originala veche.
La Cluj este o firma care se ocupa numai de esapamente, au o gramada de tipuri de tobe noi de vanzare, se pricep dar sunt si corecti. Mi-au spus cinstit ca nici o toba after market nu e muta, doar cele originale, facute pentru motorul cu pricina, sunt atenuari care tin de frecvente de rezonanta, armonici, debite. La mine toba finala are trei camere, trei filtre cu diametre diferite, forma ciudata samd....Poate ca te ajuta cu ceva experienta mea.
Edit: mai ai varianta unui schimb, sunt destul de multi pusti cu minte putina care ar da o toba originala pe una cu doua ragete si trei fluieraturi, sa-i identifice tot cartierul dupa amprenta sonora.