4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > DACIA > De ce nu mai porneste?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce nu mai porneste?

Sal revin cu Daciuta mea care nu vrea sa mai porneasca.Imi invarte motorul parca da sa porneasca apoi se aude o trosnitura nu-mi dau seama unde si se opreste dar daca insist si dau mai mult la automat porneste si imi da flacara in carburator  va rog raspunsuri ca nici mecanici nu-i dau de cap.
A intrebat Sosy (560 puncte) acum 13 ani in categoria DACIA

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 13 ani Avans prea mare, evacuare incompleta, admisia nu inchide bine(poate jocuri la culbutori)
rateu in carb=benz putina.Incepe prin a verifica cele de mai sus dupa care musai membrana pompei de benzina si reglajul nivelului.Rateu in detenta=curent slab(bobina,platina,condensator...etc)

Salut
:)

Comentarii:

A comentat Sosy (560 puncte) acum 13 ani Inca ceva daca am avut explozie in motor mai am sanse sa mai ramana ceva bun in el?
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 13 ani Teoretic nu, iar daca mai raman cand cumperi alt motor cumperi cu tot.

Salut
:)
A comentat Sosy (560 puncte) acum 13 ani Pai nu am de gand sa cumpar alt motor.Problema e ca nu-i da nimeni de cap si eu nu ma pricep sa umblu in motor,si inca ceva daca imi scapa compresie pe undeva pe la fulie parca are un semering nu?
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 13 ani Ai mai putea face urmatoarele chestii :
1.scoti bujiile (ca sa invarti usor de arborele cotit)si aduci pistonul 1 in compresie(cel de langa ambreiaj) iar la sf cursei de compresie((ca sa-ti dai seama cand incepe cursa de compresie, pui un dop de pluta in locul bujiei, sa intre usor fortat, iar cand va incepe cursa compresiei va arunca dopul afara) este scanteia,cand pistonul este in pozitia punctului mort superior(PMS)pozitia cea mai de sus.asta ar fi o calibrare cat de cat corecta, avand in vedere ca avansul static este 0 grade RAC.
2.acum in aceasta pozitie iti reglezi delcoul.

Salut
:)
0 voturi
A raspuns wheelman2009 (10,000 puncte) acum 13 ani daca ai detonatii in carburator, probabil ai avansul dereglat, multi il regleaza la ureche dar iti spun din experienta ca nu prea il nimeresti la fix, uitate si la platina la contactele ei si la distanta dintre ele, trebuie sa fie 0,4 - 0,5 apoi cel mai bine ar fi daca gasesti pe vreun mecanic cu o lampa stroboscopica sa-ti regleze avansul.