4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > FIAT > Martor baterie in bord servodi...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Martor baterie in bord servodirectie moarta

Salut azi am plecat cu masina de acasa ma opresc intr-un local consum ceva intre timp se porneste o ploaie destul de tare , dupa iau masina plec ajung in fata blocului opresc motorul si cand dau sa il pornesc nu mai aveam servodirectie iar martorul rosu cu o baterie apare in bord.

 

Am incercat sa vad de sigurante daca o fi ceva arse sunt toate bune , mi-a spus un prieten ca este dus alternatorul nu imi mai incarca bateria . Voi ce spuneti  ?
A intrebat bja09 (2,510 puncte) acum 12 ani in categoria FIAT
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani ce masina ai? daca ai opel e 100% alternatorul.
+3 voturi
A raspuns bja09 (2,510 puncte) acum 12 ani e fiat punto ...si acuma nu mai porneste fara sa o imping ...iar alternatorul nu mai incarca deloc

Comentarii:

A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani alternatorul e cu siguranta. carbunii sau releul de incarcare.
+2 voturi
A raspuns vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 12 ani Problema e alternatorul, mai exact puntea de transformare (de diode) sau releul, de obicei se schimba ambele aflandu-se pe un platou. Servomecanismul de directie este electric iar daca nu are curent suficient intra in avarie.

Comentarii:

A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani puntea de diode este pentru redresare,in rest sunt 100% de acord cu tine :)
A comentat vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 12 ani Scuze!!! redresare am vrut sa spun. Dar nici asa nu e gresit, ea TRANSFORMA curentul alternativ in continu.
+3 voturi
A raspuns fulgerash (8,220 puncte) acum 12 ani Carbunii , releul de incarcare sau firul de la alternator .

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Se incarca bateria si se masoara incarcarea direct pe baterie.
Se verifica toate cablurile legate de la bateriela motor-caroserie.
Se verifica sigurantele din bord.
Daca totul este in regula mai putin nivelul incarcarii (minim 14 V) ,se demonteaza alternatorul si se verifica prima data  periile alternatorului.Daca ele sunt in regula se inlocuieste Regulatorul de tensiune (releul ce contine si periile).

Comentarii:

A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani daca periile sunt in regula se verifica apoi puntea de diode,ca este mai la indemana decat schimbarea releului de incarcare