4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > FORD > Probleme Ford Mondeo 2003 2.0 ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme Ford Mondeo 2003 2.0 tdci?

Am fost la reprezentanta Ford din Oradea, cei de acolo au spus:  1700 euro 3 injectoare trebuie schimbat, am fost la AconAlex ei mi au spus ca supapa  EGR (sau ce) ca aia trebuie schimbata.

Ce se intampla, pe la 110-120 se aprinde beculetul si gata motorul nu mai are forta. Daca il opresc nu mai are nici o treaba se stinge beculetul si masina functioneaza perfect.

Ford Mondeo 2003 2.0

Daca a mai patit cineva sau are vreo idee care ar fi problema, ca fiecare altceva spune.

Va multumesc anticipat.
A intrebat spoonvil (130 puncte) acum 11 ani in categoria FORD

editat de spoonvil acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns SpokY (5,020 puncte) acum 11 ani Am si eu unul la fel din 2004 si dupa 2 mii de turatii mi se oprea motoru si apoi pornea si nu mai avea probleme.Nu stiu daca este aceiasi problema dar si mie  mi-au zis la fel si apoi au zis ca se pot repara si sa schimbe dezele parca si m-au costat 100 euro bucata cu montat .Mai bine te duci intr-un service de injectie .
Asteptam sa vedem ce ai facut !
0 voturi
A raspuns SpokY (5,020 puncte) acum 11 ani ""duzele"" imi cer scuze!
+1 vot
A raspuns duda_km5 (730 puncte) acum 11 ani S-ar putea ca turbina sa fi luat LIMP MODE !  adica iti trage bine intre o anumita turatie si dupaia e moarta..poti verifica si DEBITMETRU
+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani egr'ul ar trebui sa iasa la diagnoza
cel mai ieftin este sa il dai jos si sa il cureti si apoi sa verifici injectoarele.du-te la un service care se ocupa cu injectia si vezi ca iti spun ei acolo.eu am patit ceva in genul tau, la alta marca dar imi dadea eroare de egr si l-am schimbat cu totul ca era o problema electrica.
1.curata egr'ul, apoi vezi daca trebuie schimbat sau scapi doar curatandu-l
2.verifica injectoarele(se poate face manual si/sau se dau jos si se pun pe banc si se masoara presiunea)-o supapa de injector costa cam 100euro cu schimbat, cel putin prin bucuresti

astea doua lucruri nu ar trebui sa coste mai mult de 150lei(cu dat injectoare jos si verificate pe banc)

ca sfat, nu mai merge subturat cu masina ca de asta s-a infundat/stricat egr'ul.o data pe luna mai  iesi din oras si da-i cox la masina in turatii de 4000 cate 1-5minute, in asa fel se curata egr'ul si turbina.
+1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 11 ani din cate imi povestesti ai aceasi problema care o aveam si eu cu ford-ul meu,cand vroiam sa il apas mai mult de 120 se aprindea becul de la bujii si gata nu mai trage,il opream si mergea iar normal,a necesitat 3 injectoare erau praf..,acceasi pb o ai si tu sigur
0 voturi
A raspuns tib18 (220 puncte) acum 8 ani ai rezolvat pana la urma? aceeasi problema am si eu.
0 voturi
A raspuns giuli1g (240 puncte) acum 7 ani

editat de giuli1g acum 7 ani

ceva de genul am avut si eu la fordul meu ..... cand o bagam pe a 4 se aprindea arculetul ala ...si nu mai tragea motorul dupa ce o opream si o porneam revenea totul la normal....la diagnoza mia iesit injectorul nr 2 .... baga prea multa motorina pe retur...eu zic sa te duci sa verifici mai repede deoarece eu nu lam schimbat cand a trebuit si acum nu se mai opreste martorul acela s-a defectat de tot injectorul...sau incearca cu niste aditivi