Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Mazda 323P probleme motor!?

Salutare!
Am o Mazda 323 P din 98 cu motorasul de 1,3L 16 valve si, de cand am luat-o (septembrie 2012), nu a mers niciodata in parametrii normali.

La rece invarte vioi motorul de aprox 10 ori pana porneste, relantiul sta mai sus cat e rece (lucru normal), dar in sarcina merge sacadat...demareaza ca si cum s-ar inneca daca o calci mai tare si nu are nicidecum vlaga pe care ar trebui sa o aiba.
Am curatat clapeta de acceleratie, insa comportamentul a ramas acelasi.
Astazi am facut testul cu ledul in mufa de diagnoza, dar nu mi-a comunicat nicio eroare...s-a aprins doar imediat ce am pus contactul timp de 3 secunde, dupa care nu s-a mai aprins deloc.
Cineva m-a sfatuit sa verific punerea la punct, lucru pe care intentionez sa il fac curand, dar daca aveti si alte sugestii, ascult cu placere.

Pe viitor vreau sa ii schimb bujiile si filtrul de benzina (bujiile arata f ok, dar ca sa elimin si varianta asta le voi schimba).

Alte sugestii..?
Multumesc!

Imagini atasate

A intrebat Dantu (1,820 puncte) acum 6 ani in categoria MAZDA
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,320 puncte) acum 6 ani Pornirea greoaie poate fi de la filtru de benzina sau distributie decalata.
Fisele si bujiile pot fi iar o problema daca merge prost.

Comentarii:

A comentat Dantu (1,820 puncte) acum 6 ani tre sa fac cumva sa verific distributia. E complicat de schimbat cureaua oare?
+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 6 ani clapeta se deface in doua parti, ai facut asa?
filtru benzina, aer-de schimbat
verifica si incarcarea bateriei sa se faca corect si sa nu ai si de aici probleme(cat de noua este bateria?)
deasemenea verifica si senzorul de relanti, bujiile si fisele, verifica si capacul de la delcou.
iti recomand sa cureti si rezervorul, oadata cu schimbarea filtrului de benzina

Comentarii:

A comentat Dantu (1,820 puncte) acum 6 ani Pe doamna clapeta am scos-o din locul ei si am spalat-o cu diluant cu presiune (cu compresorul), nu am avut ce sa mai desfac la ea. Dupa montaj a trebuit sa ma joc cu senzorul clapetei de acceleratie...sau cum ii zice...ca sa ii stabilizez relantiul. Rezultatul a fost nesatisfacator, insa am eliminat o posibila cauza :)

Bateria e trecuta de prima tinerete, bujiile au fost verificate si au culoarea perfecta (motiv pentru care nu m-am grabit sa le schimb, dar oricum le voi schimba curand ca sa fiu sigur ca is ok).
0 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 6 ani dupa ce faci tot ce au zis baietii revii cu un reply. Daca dupa toate astea tot nu merge, inclusiv punerea distributiei la punct, reglarea avansului.......ramane ecu. Iti consuma mult? nu prea are voie mai mult de 7% mediu la un mers linistit(app o ai din austria?)
0 voturi
A raspuns Dantu (1,820 puncte) acum 6 ani Masina a fost adusa din Austria in 2010, a circulat 2 ani in Romania si apoi a ajuns la mine. Are problemele specifice de stat in Austria (rugina si geamuri zgariate)+problemele acumulate de-a lungul celor 2 ani cat a stat pe mana precedentului proprietar (a fost prima masina a baiatului respectiv si a fost tratata ca atare). De cand a ajuns la mine nu am folosit-o prea mult pt ca am avut masina de serviciu, dar i-am oferit ce a avut nevoie, probabil a fost surprinsa sa primeasca asa un tratament :)). Filtru de aer este nou, la fel ulei si filtru ulei...cu prima ocazie ii schimb si filtrul de benzina, de spalat rezervorul nu incape discutie, nu am cum si momentan e si plin.

Consumul e normal, in jur de 6%, insa comportamentul ei ma duce cu gandul la probleme cu alimentarea. Sper sa imi fac timp zilele astea sa ii schimb filtrul de benzina si apoi revin cu impresii.
0 voturi
A raspuns szorynel (1,770 puncte) acum 6 ani Sal ,un lucru e clar verifica mai intai benzina sau motorina nu am fost atent pe ce e ,verifica cu atentie filtru din rezervor daca ai si furtunele care face legatura de la rezervor la conducte vezi sa nu fie taiate ,crapate sa iti traga aer fals
0 voturi
A raspuns Dantu (1,820 puncte) acum 6 ani Am schimbat filtrul de benzina, conductele is ok, nu is fisurate, nu au scurgeri, totul e in regula pana la injectoare. As verifica presiunea pompei  de benzina, daca e cineva din Cluj care ma poate ajuta...sa imi puna numai un manometru pe conducta sa imi zica cat e, ca apoi gasesc cu  autodata si cat ar trebui sa fie si fac o comparatie.

Am sa imi incerc norocul si cu reglajul avansului....
+1 vot
A raspuns HD09JYT (160 puncte) acum 6 ani Salut.
Aceeasi problema am avut si eu la masina (323P 1.4 16 V) .
In momentul in care vroiam sa plec de pe loc si bagam piciorul in acceleratie era mai puturoasa si de abea prin 2000-2500 rpm avea demaraj calumea.
Sunt de parere ca ar trebui sa verifici fisele sa nu fie mancate ,si bujiile neaparat schimbate .
Eu am luat originale pentru acest model Fise la 100 lei si bujii la 60 lei si sunt foarte multumit !

Comentarii:

A comentat Dantu (1,820 puncte) acum 6 ani Am schimbat bujiile, urmeaza sa ii reglez aprinderea calumea :) Oricum, momentan merge aproape normal. Mersi!
0 voturi
A raspuns adocsalas (140 puncte) acum 1 an Poate sa fie si de la debitmetru, curata senzorii din el.