A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Nu e cea mai fiabila de la Mercedes,dar ramane Mercedes.
Depinde de rulaj,de fostul proprietar 'daca a uns ceea ce trebuie si cand trebuie!'.
In primul rand fa un schimb de lichid frane,ulei,lichid racire,filtre,curapa clapeta de acceleratie,verifica frana de mana,placute,servo,curata bine instalatia de racire,in functie de kilometrii facuti e bine sa ii schimbi si cureaua de accesorii si distributia,pentru a evita problemele din viitor.
In legatura cu fiabilitatea,totul depinde de cum a fost intretinuta si utilizata.
Cunosc o familie de posesori de A klasse,ambele din generatie cu a ta.Ea avea diesel,el benzinar.Dieselul era varza,tremura mergea ca toti dracii,pe cand benzina mergea liniar,tragea destul de bine.Ambele masini aveau peste 250k km,benzinarul a primit ce ii trebuie si cand trebuie si inca merge fara probleme.
Acum depinde si de noroc cu a ta,sa nu fi fost lovita,sa se fi mers cu ea in parametri normali.
P.S.Pentru cei care nu stiu,te poti rasturna si cu E-Klasse daca uiti unde e frana.Atunci cand ai o masina mica gen A-klasse sau altele din aceaste grupa e logic ca nu o cumperi sa faci curse ci ca sa te duca din pct a in pct b.
Daca intri cu masin in curbe cu viteza maxima,fiind o masina putin mai inalta,da sunt sanse sa te rastorni dar pana atunci sa o utilizezi cu placere si cat mai putine probleme.
Asfalt uscat!