4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > OPEL > Alternator opel astra h?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Alternator opel astra h?

Salutare tuturor!

Masina in cauza este un opel astra h gtc,motor 1,7 cdti,cod motor Z17DTH,rulaj 100k km.

Problema e ca de la alternator iesea fum alb si mirosea a ars.

Ok,am desfacut alternatorul si curgea ulei in el pe la semeringul de la rulment.

Problema 1:Daca pun un alternator nou,e posibil ca releul de tensiune sa fie ars?Imi poate face probleme pentru noul alternator?

Problema 2:Ce rol au conductele de vaccum de pe alternator,e doar una de fapt,si cum a ajuns ulei pe ea?

Problema 3:Mi se pare foarte scump alternatorul nou,900 de euro pret de depozit.Mentionez ca il cumpar din Italia,Milano.

Problema 4:Conducta de vaccum am desfacut-o si in partea de sus,se prelungeste in spatele motorului si mai are o supapa de retinere.Pana la acea supapa era ulei,am suflat-o cu aer comprimat.Mai e vreo sansa de la noul alternator sa plece ulei pe conducta?

Multumesc anticipat!
A intrebat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani in categoria OPEL

Cel mai bun raspuns:

+4 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani Alternatorul se poate repara. Eu am dat pe acea bucsa 9lei. un set de reparatie original cu totate garniturile pt aceasta operatiune e undeva la 140lei. atat releul cat si puntea de diode sunt in alternator, si la mine nu erau stricate dar le-am inlocuit pe ambele(pret 250lei).
Conductele au rolul de a transmite vacumul de la pompa de vacum care se afla si ea pe axul alternatorului la cele doua electrovalve(turbo si EGR). Pretul e mult prea mare la cel nou, problema se rezolva ieftin dupa cum am spus, dar nu o sa tina prea mult, trebuie facuta vrecvent aceasta operatiune, la cativa ani. Nici cel nou nu tine mai mult de 5-6 ani pana la primeme probleme. Motivul pt care apar probleme este ca acel alternator e 3 in 1(alternator/paompa ulei/vacum) si o alta problema este ca el este solocitat datorita consumatorilor mari de pe masina.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Merci mult de raspuns si de informatii.Astazi imi ajunge alternatorul nou,asa a zis proprietarul ca vrea nou ca e mai sigur.
Inca o chestie,masina are sistem start&stop,in locul contactului are un capac de plastic si are un buton "aruncat in partea de sus a consolei centrale.Bateria veche era originala GM,am pus alta Fiamm,conform specificatiilor din lista.Are vreo legatura sistemul start&stop cu bateria normala?Sau ii trebuie baterie cu dedicatie pentru sistemul asta?