4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > OPEL > Opel Astra H 1.7 CDTI-Probleme...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Opel Astra H 1.7 CDTI-Probleme dupa 3000 ture!Se aprinde martorul "Service" in bord!!!

Salutare tuturor.Am un prieten care detine un Opel Astra H,an 2005,motor 1.7 CDTI,101 CP.

Problema este urmatoarea:daca urca la mai mult de 3000 de rotatii pe minut in treapta a 3-a,a 4-a sau a 5-a constant si nu "talpa" se aprinde martorul SERVICE si nu il lasa sa mai urce in ture,pur si simplu se blocheza la 3000rpm si acolo ramane indiferent ca acelaratia"pupa" podeaua.Chiar daca are 3100 rpm scade la 3000 si acolo ramne.Daca ii da "talpa" in aceleasi trepte si numai merge constant,adica schimba numai in 4500-4700 nu se intampla nimic.Problema apare numai cand e cald afara pentru ca iarna nu se aprinde nimic in bord.Nu a mers cu ea subturata,a schimbat consumabile la timp si mereu au fost de calitate.

Poate fi problema cauzata de turbina,EGR sau senzorul de la turbina??

Tin sa precizez ca este turbina cu geometrie variabila!

Daca este cineva care cunoaste,a patit asa ceva pe aceeasi motorizare sau care are cunostinte de mecanica astept cu cea mai mare placere raspunsuri.Vrem doar sa stim ce are si daca se poate depista pe tester!!!

Mii de multumiri!
A intrebat bau88g3 (15,780 puncte) acum 12 ani in categoria OPEL
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns raulman (2,430 puncte) acum 12 ani EGR tata , este maxim un milion sa il curati . sper sa nu ai bulita partea electrica

Comentarii:

+1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Pot fi 3 cauze :
1 - scoate egr-ul si curata turbo-ul
2 - nu se alimenteaza cum trebuie ( pompa ), atunci cand mergi constant ea nedand combustibil motorului nu-l mai lasa sa treaca de anumite turatii, iar cand apasa `talpa` acceleratia, atunci il fortzeaza, el pompand si atunci automat ii cresc turatiile.
3 - sistemul electric dus.

Zi sa mearga la o diagnoza intr-un service specializat si vede exact problema

Salut
:)

Comentarii:

A comentat bau88g3 (15,780 puncte) acum 12 ani @LiquidTW-chestia ciudata e ca are aceasta problema de vreo 2 ani si are de atunci parcursi cu "problema" asta 20.000km deci de ce nu a "cazut" nimic la motor,la turbina sau EGR???Iar ciudat si cu semne de intrebare:pe unele testere nu a aparut nimic elocvent.Deci pe ce tester sa o bage si ce sanse are sa descopere cu exactitate ce are de limiteaza??!
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Chiar daca are problema de 2 ani, in 20.000 km se poate sa nu se strice turbina. Totusi eu spun sa curete turbo-ul, deoarece eu am avut o problema cu bmw-ul meu 325 TD, dimineatza cand nu aveam chef de nimic, acceleram usor, iar odata i-am dat peste 3500 ture si nu a urcat mai mult de 3500. Nu stiam cu exactitate de ce, dar ma gandeam ca e turbo-ul. Seara cand m-am dus la service la mine i-am dat `forja` si mi-a urcat peste. Seara l-am curatat, iar de atunci nu am mai avut probleme.

Salut
:)
0 voturi
A raspuns LFS_mihai (31,070 puncte) acum 12 ani cel mai probabil EGR-ul  e buba , o curatare si ar trebui sa mearga
+2 voturi
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani In mod normal se poate vedea problema pe tester. Nu te apuca sa umbli pe la EGR fara sa stii exact cauza.
Ah, si nu te du sa faci diagnoza la reprezentanta, ca cel mai probabil vei pleca asa cum ai venit. Gradul de incomptententa este mult prea mare.
Cel care face diagnoza tre' sa citeasca corect parametrii masinii, nu doar sa caute erori. Lipsa erorilor nu inseamna ca masina n-are nimic.

Daca totusi EGR-ul o sa fie problema si daca ai bani, iti recomand sa-l schimbi, nu sa-l cureti. Curatarea lui nu iti garanteaza ca masina va merge mult pana sa-ti faca din nou probleme.

Comentarii:

A comentat bau88g3 (15,780 puncte) acum 12 ani @dadi_t-pe nu stiu ce tester nu a aparut mare lucru.EGR-ul este cam pe ultimul loc din ce am vazut.Tocmai la reprezentanta ne gandeam sa o ducem.Ori la Radacini,ori la Di Bas.La o reprezentanta stiu ca se lucreza cu tester-ul doar la motorizarea si parametrii motorului si nu se face cum gasesti la altii care lucreza "la general" pentru toate motorizarile sau chiar toate marcile.Informativ(valabil pentru toti):la ce pret ar putea fi o turbina noua originala,un EGR,senzor de turatie sau senzorul turbinei(turbina este cu geometrie variabila).Multam de raspuns!!!
+1 vot
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani

editat de dadi_t acum 12 ani

Un EGR nou este surprinzator de ieftin pt. modelul tau. Gasesti si cu 400 de lei. Cam la acelasi pret este si senzorul de turatie al arborelui cotit.
Turbina e undeva la 1000 de euro.
Astea+s preturi de producator.
De senzor nu stiu, dar banuiesc ca daca era senzorul care actiona turbina, nu-ti mergea deloc si mergeai doar aspirat.
Mergi la reprezentanta, poate ai noroc si dai de cineva competent. Nu-ti comanda piese de la ei ca dai cat nu face, iar calitatea nu e diferita. Ei tot de la aceiasi producatori le iau. Nu face  Opel piese, ci anumiti producatori fac piese pt. Opel.

Comentarii:

A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani egr-ul e 680ron
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani @asandulescu
Ca asa vrei tu? Nu stiu unde ai vazut tu, dar este si cu 400.
0 voturi
A raspuns mirvax (2,520 puncte) acum 12 ani poate fi simpla rezolvarea acestei probleme .... de obicei la diesel face asa cand are probleme cu aerul .... ori e putin ori e prea mult ... la simptomele pe care le dai tu cred ca ar fi o problema la controlul electronic al aerului dar ai putea sa te uiti si la furtunele care duc la intercooler unul din ele ar putea fi spart si de aceea sa ti se plafoneze... sper sa nu fie costisitoare reparatia cum zic ceilalti
0 voturi
A raspuns andr_vld (140 puncte) acum 11 ani Buna dimineata,

Am si eu o problema care e diferite de cea de mai sus, dar este totusi din aceeasi categorie.
Masina nu mai trage, si turbina are un suierat puternic deja de pe la 1200-1300 ture in sus...sa consider ca s-a dus? sau exista si varianta de eroare sau egr care trebuie curatat?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
0 voturi
A raspuns tomescugabriel75 (140 puncte) acum 6 ani Curata IGR. daca e infundat automat se duce si senzorul de pe galerie.la mn asa s a intamplat.
Un astra H 2005 1.7 .la 3000 si ceva dadea afara turbo si nu mai urca mai mult de 300.S a rezolvat cu o curatare si schimbul senzorului.pret senzor 270 .dar fara curatarea IGR degeaba se schimba senzorul.dupa o perioada pica din nou.