4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > OPEL > y17 dt, 2001, pierde lichid d...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Y17 dt, 2001, pierde lichid de racire, chiar 1l/100 km, pe unde, ca nu se vede?

Astra g 2001, motor y17 dt, scade excesiv nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune, uneori chiar 1 l / 100 km. Nu se vad semne sau urme de scurgere, motorul functioneaza normal, am verificat oringurile caloriferului de bord, in interior, sub covorase pardoseala este uscata. Ce sa fie oare? Poate o elimina pe evacuare, avind garnitura de chiuloasa ciupita?
A intrebat corneld (230 puncte) acum 12 ani in categoria OPEL
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 12 ani Eu zica sa excluzi garnitura de chiuloasa deoarece la ce cantitate spui tu ca pierzi trebuia sa mearga in 3 sa ai vasul de expansiune plin de ulei sau baia plina de apa, eu cred ca radiatorul pierde, tre sa fi foarte atent ca apa iese sub forma de aburi si e greu de depistat.
0 voturi
A raspuns Shax (140 puncte) acum 12 ani iti spun eu, iti pierde la radiatorul de habitaclu. Garantat. Fa-i o verificare.
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Numai pe la radiator po-ti pierde, daca nu este nici semn sau urma vizibila clara. Dute la un service si vezi radiatorul.

Numai bine :)
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani eu am patit acelasi lucru numai ca era o cantitate mai mica.am cautat scurgerea mult si bine si pana la urma am gasit rezolvarea in introducerea unei substante in vasul de expansiune(era ceva lichid gelatinos nu praf dela la 5 ron). stiu ca multi zic ca o sa se infunde radiatorul si ca nu e bine dar de doi ani nu mai am probleme si motorul nu se incalzeste excesiv. daca prin fata nu se vede nimic e foarte mare probabilitatea sa fie de la caloriferul din masina, mai exact de la garniturile lui, cica "e boala lor"....una dintre ele. substanta a costat 20 ron si am pus jumate de flacon.
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Verifica atent furtunele din compartimentul motor.
De verificat pe partea cu distributia daca nu este ud.O pompa de apa ce curge in faza incipienta nu lasa suvoi de apa , ci o disperseaza in carcasa distributiei.

Comentarii:

A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani Pompa de apa la acest model nu este pe distributie.
+1 vot
A raspuns podaruu (1,240 puncte) acum 12 ani din proprie experienta te sfatuiesc sa verifici oringurile de la radiatorul din habitaclu
e mai greu de ajuns la el da nu trebuie scos bordul sau ceva doar partea de jos (consola centrala)
scoate capacelul de pe seria de sasiu langa pragul pasagerului si vezi daca e umeda mocheta
edit: acu am citit tot postul (doh) baga praf de ala e mai bun decat pare am avut la o supernova asa o scurgere si cu praful ala 2+2 a tinut pana am vandut-o (4 ani) fara sa mai bea o picatura desi la service au zis ca avem blocul motor crapat (putin probabil tinand cont ca masina era nou nouta dar ma rog...)