4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > PEUGEOT > Peugeot 607 vs Lancia Thesis?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Peugeot 607 vs Lancia Thesis?

Salutare,

 

sunt in dubiu intre aceste 2 modele (nu ma intereseaza alte propuneri). Este vorba de Peugeot 607 2.2 hdi (2002-2004) si Lancia Thesis 2.4Jtd (2003-2004).

M-ar interesa cateva pareri despre ele. Tin sa precizez ca nu ma intereseaza taxele care stiu ca sunt mari la amandoua.

Multumesc
A intrebat vladutzzu (6,700 puncte) acum 11 ani in categoria PEUGEOT
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns pitulaki91 (5,160 puncte) acum 11 ani Sincer eu as alege peugeotul, si ca motorizare e mai ok si ca aspect dar gusturile nu se discuta.

Comentarii:

A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 11 ani Ms pentru raspuns. Ambele sunt masini destul de rare si speciale asta e cert. Despre design, exact cum ai zis..tine de gusturi.
+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Si eu am incercat cu un 607, problema e ca unele intersectii, ca sa te asiguri, trebuie sa te apleci mult spre volan. In rest ca spatiu interior este excelent, (am 1.91m si imi gasesc locul). Lasand deoparte acest detaliu, sincer as alege Peugeotul in locul Lanciei.

Numai bine!

Comentarii:

A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 11 ani Foarte de folos informatia ta. Si eu am cam 1.89m si sunt foarte interesat de spatiul interior. La prima vedere singurul lucru la care lancia sta mai bine ar fi calitatea materialelor din interior.
Multumesc de informatie.
O seara placuta.

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Nu stiu daca ai avut ocazia sa conduci sau sa te urci in lancia.
Are un interior de exceptie as putea spune,extrem de comoda si destule extraoptiuni.
Motorul e tipic pentru alfe,ii dai ce ii trebuie,cand trebuie si nu ai probleme cu el,am o cunostinta care a avut masina asta,in afara de consumabile nu a schimbat nimic altceva,in 6 ani si 120k km.
Transmisia e axata mai mult spre comoditate,nu schimba in cel mai scurt timp si nu e nici cea mai rapida masina din lume.
Eu recomand lancia dpdv a designului,e o masina care iese in evidenta din orice unghi,foarte comoda si motorul 2,4 jtd,desi multi spun ca nu e bun de nimic si altele,daca primeste ce are nevoie la timpul lui vor fi toate in regula.
Peugeot sincer mi se pare foarte comun,are acea linie clasica de peugeot,e ca toate daca ma intelegi ce vreau sa iti spun.

Comentarii:

A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 11 ani Salut,
in primul rand multumesc foarte mult pt. raspuns.
Ce pot spune e ca nu am avut ocazia sa ma urc sau sa conduc un Thesis pana acum (din pacate). Am avut in schimb o Lancia Kappa, iar momentan detin o Lancia Lybra care desi nu se poate compara cu Thesis-ul nu sta deloc rau la calitatea materialelor (mai ales ca se apropie de 200000 km).
In legatura cu transmisia..ar fi exact ce caut (ma axez pe confort si pe spatiu interior ceea ce la Lybra nu prea exista fiind si alta clasa).
De design..e clar ca sunt 2 categorii de persoane 1)cei care il adora 2)cei care li se pare urat/hidos etc. Din fericire fac parte din prima categorie.
Singurele nelamuriri in legatura cu ea sunt exact cele legate de  motorul 2.4 jtd sau 2.4 mjtd, mai ales ca pana acum am avut numai benzinare pe Lancia.
Multumesc inca o data si o seara placuta!
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Felicitari pentru lybra,am invartit 2 luni jumatate una 1,9 jtd,mia placut foarte mult,comfort,cand te apesi in pedala se misca.
JTD apare in 1997 pe Alfa 156 dupa care va echipa si alte modele din grupul Fiat si e primul motor care foloseste tehnnologia "UniJet" Common Rail (rampa comuna), tehnologie ce consta in injectarea combustibilului la inalta presiune (rampa comuna suporta pina la 1350 de bari) cu ajutorul injectorului,mai intai este injectia pilot pentru reducerea vibratiilor si a zgomotelor, apoi injectia principala ce este controlata si optimizata de catre ECU, nu de pompa.
 Multijet apare in 2003,aceiasi tehnologie Common Rail si in plus avem parte de mai multe (Multi) injectii : injectia pilot, pre-injectia, injectia principala, post-injectia si in cazul cand exista filtru de particule mai e si post injectia pentru regenerarea DPF. In 2009 este introdus si Multijet II care are doua injectii principale si pina la 3 post injectii pentru regenerarea DPF.
Sper ca ai inteles mai pe deplin care e diferenta intre cele 2.
A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 11 ani Salut din nou!
Multumesc mult pentru explicatii, chiar foarte utile si interesante. Si multumesc si pt. complimentul in legatura cu Lybra.
Daca multijet ul a aparut in 2003 e posibil ca cea de care sunt interesat sa fi Mjtd. Din prezentarea de pe net este 2004 dar are 132 kw/180 cp ceea ce din cate stiu nu prea ar exista.
Acum ramane de vazut ce gasesc la fata locului, in poze aratand relativ bine la pretul cerut chiar daca nu este inmatriculata (am de gand sa incerc sa o inmatriculez fara plata taxei de poluare cu ajutorul unui avocat chiar daca dureaza relativ mult, deoarece taxa de inmatriculare mi se pare aberanta la aceasta masina).
O seara placuta

Alte raspunsuri: (2)

0 voturi
A raspuns t@vy_84 (150 puncte) acum 11 ani Eu as opta pentru thesis....este o masina foarte eleganta si rafinata cat despre motorizare are un motor excelent.Eu detin o kappa cu acelasi motor de 2400jtd si nu mia facut probleme
+1 vot
A raspuns westcoast_customs (1,790 puncte) acum 11 ani

editat de westcoast_customs acum 11 ani

Salut, eu daca ar fi sa aleg intre cele 2 strict, m-as indrepta catre Peugeot 607,este f confortabil aproape de citroenul cu perne pe aer, unul din cele mai bune motoare diesel din lume fiind Hdi care este  renumit plus ca este si mult mai spatios in interior.
Lancia la fel o masina f buna,dar dc ai Lybra se aseamana ca interior dar pastrand proportiile desigur. Sunt 2 masini f bune dar  diferite; eu dc as lua acest gen de masina as lua-o numai automata( confort,lux ,comoditate).Te poti uita si la Renault Velsatis, o masina deosebita , interiorul cu o gramada de optiuni,iar confortul este la cel mai inalt nivel ,( a se vedea numai ce scaune are; mie personal asta mi-ar place datorita designului interior si suspensiei :) .                                                                                                                                                                                  Daca vrei confortul suprem, sa plutesti,si dotari multe alege Velsatis apoi Peugeot .                                                                    Daca vrei eleganta italiana si designul exteriorul  alege Thesis, depinde de ce iti place
Toate 3 sunt masini luxoase deosebite dar foarte diferite. Bafta !