4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > PEUGEOT > Probleme pornire la rece?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme pornire la rece?

I need help !

Am un peugeot 405 gl,1,4 benzina 1990 cumparata in decembrie,a mers impecabil pana acum doua saptamani cand am ramas fara benzina,de atunci au inceput problemele:

Am tras masina pana la benzinarie,am alimentat-o si surpriza,nu a luat-o,am sunat mecanicul si a zis ca trebuie sa se amorseze,cine a fost la volan ia dat la automat pana a luat-o.Super fericita am plecat spre casa,a doua zi trag socul ca de obicei o pun pe liber si ii dau cheie,nimic !am sunat un prieten si ia dat si el la automat,cu sprituri,cu soc fara soc  pana a luat-o iar pe drum dadea in nas ca si cand ar fi inecata,am dus-o din nou la mecanic si cica e carburatorul,l-am dus l-am curatat 200 lei plus bujii schimbate 25 lei,toate bune am adus-o acasa,a doua zi aceiasi problema pana a facut clack,sa dus demarorul,dul la reparat 270 lei iar am adus-o acasa ,a doua zi iarasi dau la cheie ,eu femeie:D i-am ars demarorul din nou,l-am dus la reparat fiind in garantie se topise ebonita inauntru va dati seama....ma trimis la un alt mecanic ii povestesc ce va povestesc si voua si deduc ei ca e capacul de la delcou,il comand il pune azi dimineata surpriza TOT NU O IA ! Il sun pe vechiul propietar ii explic si lui si imi spune ca firul de la contact catre aprindere sar putea sa fie praf,il desface un prieten il curata,il lipeste  cu cositor il leaga porneste ok ,plec cu masina ,stau o ora la mama si cand ii dau cheie iarasi nu mai porneste,aia de la carburator imi spune ca trebuie sa schimb contactul...nu mai stiu ce sa fac,poate cine are rabdarea sa citeasca sa luptat si el cu asa ceva si imi spune unde mama naibii e buba !

Va rog ajutati-ma !
A intrebat cami19ro (200 puncte) acum 10 ani in categoria PEUGEOT
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
De la o simpla problema de nimic ai ajuns la schimbat piese pentru 3 ani.
Alimentarea cu benzina a urmarit-o cineva?Filtrul?Vreo unul din mecanici stia cum a inceput problema?
Scoate pompa de benzina din rezervor,desfa sorbul si il cureti(suflat cu aer comprimat mai precis).Se inspecteaza vizual si pompa.Schimba filtrul de benzina si o sa ai surpriza ca masina va merge in toanele ei(asta daca a mai ramas ceva setat cum era inainte dupa toate lucrarile si 'mecanicii' exploatati).
Posibil pompa de benzina sa fi tras mizerie in ea,daca tot faci asta poti sa scoti si conducta de la carburator si sa o sufli su aer comprimat.
PS.Daca nu te descurci sa faci toate astea,mergi la un mecanic/cunostinta care te poate ajuta.

Comentarii:

A comentat cami19ro (200 puncte) acum 10 ani Am facut si astea pana sa o duc prima data la nenea cu carburatorul din pacate,am invatat tot motorul :)))) mai ramane sa ii desfac garniture de chiuloasa ,fac haz de necaz caci sunt tare disperata si vad ca nu foarte multi s-au lovit de problema mea....nenea de la carburetor a zis ca e din contact,sa il schimb...alti 150 de lei ,ar putea avea o legatura contactul cand el invarte si porneste masina?
Mai citisem la un opel tot pe carbuirator cu aceiasi problema ca ia schimbat senzorul hall ,zicea el bobina delcou adica bobina de inductie ?Desi mecanicul a vazut-o si a zis ca nu e oxidata ....
Multumesc anticipat !
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Ohoooo...de la o simpla ramanere in pana de benzina pana la garnitura de chiuloasa e cale prea lunga.Deci,benzina ajunge in carburator?Mergi si verifica alimentarea(manometru pe furtunul care aduce benzina de la pompa,numit si conducta de tur),o data ce ai motorul pornit nu iti mai face probleme,deci slabe sanse sa se fi dat peste cap aprinderea.
Ai vreun bec de eroare aprins in bord?
A comentat cami19ro (200 puncte) acum 10 ani Buna din nou,am rezolvat problema cu pornirea la rece,era firul de la contact,era lipit si un amic de al meu la dezlipit ,la curatat si la lipit la loc cu ceva(nu mai tin minte cu ce)acum buba e alta :))) cu pornirea la cald,nu vrea sa porneasca fara spritzuri,ce ar mai putea fi?Nu am nici un bec aprins in bord....
0 voturi
A raspuns cami19ro (200 puncte) acum 10 ani

editat de cami19ro acum 10 ani

Helpppppppppppp