4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > SEAT > Bara rigidizare seat??

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Bara rigidizare seat??

Am un seat toledo si ma gandeam sa ii pun o bara rigidizare se merita?....Nu merg foarte tare de felul meu dar intru in curbe mai tare...ajuta bara rigidizare?Suspensia este standard dar vreau sa o schimb in curand pe una sport cu garda micsoarata! Pareri despre bara rigidizare!! La ce ajuta bara rigidizare...se simte vreo diferenta in virare,curbe,manevrabilitate??
A intrebat nat04u (22,630 puncte) acum 11 ani in categoria SEAT
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

–4 voturi
A raspuns rover_cabrio (23,880 puncte) acum 11 ani esti smeker !

Comentarii:

A comentat Daniel-WTF (5,500 puncte) acum 11 ani Tu esti si mai 'smeker'!

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns Daniel-WTF (5,500 puncte) acum 11 ani Bara de rigidizare este atat pentru puntea spate cat si pentru puntea fata.
Sunt elemente de stabilitate dedicate unui stil de condus sportiv, oferind o stabilitate mai buna dar reducand din manevrabilitatea directiei. Montajul acestei bari se face pe capetele superioare ale amortizoarelor mai exact pe oale. Bara de rigidizare fixeaza distanta intre capetele superioare ale amortizoarelor.
Aceasta bara este supusa la extensie in cazul masinilor de curse, care vireaza la peste 1G. Pe scurt rolul acestui element de stabilitate este de a rigidiza caroseria si a nu permite apropierea extremitatilor. Reduce si preia fortele ce actioneaza asupra caroseriei in momentul unui viraj mai violent, in cazul franarilor bruste sau a acceleratiilor puternice.
Totodata are efect de rigidizare la trecerea peste denivelari datorita puterilor socului aplicate diferit la roata si in mod automat transferate pe cele doua amortizoare. Bara de torsiune transfera cuplul dat de o denivelare la roata direct intr-un cuplu de rasucire la nivelul lonjeronului, nu solicita caroseria si prinderea superioara a amortizorului.

Comentarii:

A comentat nat04u (22,630 puncte) acum 11 ani Multumesc pentru raspuns...

Alte raspunsuri: (1)

+2 voturi
A raspuns vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani Daca ai de gand sa iti pui suspensie sport, fara bara de rigidizare nu vei reusi sa faci mare branza deoarece la primul viraj luat in viteza supensia sport iti va inchida aripile in capota si o sa faci varza tot!
Deci tu sti ce ai de gand sa faci!

Comentarii:

A comentat nat04u (22,630 puncte) acum 11 ani Multumesc pt raspuns...
A comentat DTM (2,720 puncte) acum 11 ani Am avut timp de un an suspensie sport pe masina fata-spate si nu am avut bara de rigidizare si nu mi-a facut varza aripile niciodata, nu mai induceti lumea in eroare.
Si pentru 'nat04' poti sa ii pui suspensie sport linistit fara bara de rigidizare dar bara fara suspensie nu te ajuta la nimic.
A comentat nat04u (22,630 puncte) acum 11 ani Multmumesc pt raspuns DTM..