4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > SEAT > parere despra seat exeo!!

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Parere despra seat exeo!!

imi puteti da cateva detalii despre seat exeo. pret, fiabilitat, de cand se produce, motorizari, chesti intresante legate de masina etc. m-a intrebat tata despra masina si nu stiam nimic despre ea. multumesc anticipat
A intrebat DUCU.andrei (4,570 puncte) acum 12 ani in categoria SEAT
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns bja09 (2,510 puncte) acum 12 ani Motor / Transmisie
Versiunea diesel de top regasita pe Seat Exeo este, asa cum probabil va asteptati, turbodiesel-ul Volkswagen de 2.0 litri si 170 de cai putere, un motor foarte apreciat de public pentru puterea mare si pentru consumul relativ bun. Introducerea unui asemenea diesel pe un sedan de clasa medie nu putea sa ofere decat performante bune si resurse decente pentru potentialii clienti. Diesel-ul de 2.0 litri livreaza intreaga sa putere abia la 4200 rpm, insa cuplul motor generos, de 350 Nm, se resimte foarte devreme, de la 1750 de turatii. Resursele sunt suficiente pentru a face dintr-un sedan de 1530 de kilograme o masina cu aspiratii sportive, care te indeamna de fiecare data sa calci pedala de acceleratie fara mila. Motorul cu patru cilindri este cuplat la o cutie manuala cu sase trepte, etajata bine, cu o cursa precisa insa putin cam lunga pentru cei care isi doreau ingredientele unui model mai sportiv. Treapta a treia si a patra exploateaza cel mai bine resursele motorului, chiar daca schimbarea rapoartelor nu este foarte liniara. In ansamblu insa, motorul diesel si cutia se inteleg foarte bine, reusind sa faca din Exeo o masina placuta, usor de condus, care nu te lasa la greu.
Consum
Chiar daca vorbim de un diesel care ofera 170 de cai, consumul nu este un subiect tabu pentru Exeo. Spaniolul dezvoltat pe platforma vechiului Audi A4 reuseste sa inregistreze in mediul urban un consum de 8.8-9 litri/100 de kilometri, nu cu mult mai mare decat cel anuntat oficial de constructor: 7.8 litri/100 de kilometri. In mediul extraurban, lucrurile stau putin diferit, valorile consumului real fiind mai mari decat cele regasite in fisa tehnica. Astfel, in conditiile in care acul vitezometrului nu a sarit de 120 km/h, consumul a oscilat in jurul valorii de 6.3 litri/100 de kilometri, cu mult peste cei 4.6 litri/100 de kilometri anuntati oficial.
Performanţe
Sedanul se comporta destul de sportiv multumita resurselor ascunse sub capota. Cuplul motor suficient se asigura de senzatiile pasagerilor la demaraj in timp ce puterea se simte foarte bine la turatii inalte. In aceste conditii, Exeo accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 8.4 secunde, o performanta buna pentru segmentul sau, si poate atinge o viteza maxima de 229 de km/h.
Interior
Gestionarea cat mai buna a costurilor de productie i-a facut pe cei de la Seat sa imprumute nu numai platforma vechiului A4 ci si designul interior. Similaritatile se regasesc la nivelul plansei de bord si a consolei centrale. Elementele care indvidualizeaza insa modelul spaniol sunt volanul cu aspect sportiv, schimbatorul imbracat in piele fina si afisajul cald al instrumentelor de bord. Iluminarea zonei centrale a bordului pastreaza aceeasi culoare rosie ca in cazul modelelor Audi. Seat a preluat nu numai designul ci si aspectul premium al materialelor. Chiar daca se pastreaza inca mici diferente, Exeo ofera materiale de calitate: un plastic moale la nivelul plansei de bord si al portierelor, o tapiserie din piele fina si ornamente cromate. Finisajele sunt de buna calitate si completeaza aspectul bine inchegat al habitaclului. Scaunele frontale ofera un suport lateral foarte bun insa nu sunt deosebit de confortabile pe distante lungi. Habitaclul lui Exeo promite o calatorie fara probleme pentru pasagerii de pe locurile din spate, spatiul pentru cap si picioare fiind suficient. In portbagaj toate lucrurile necesare unui voiaj pe distante lungi vor fi inghitite rapid, multumita capacitatii totale de 460 de litri. Singurele probleme pot aparea la incarcare, accesul fiind oarecum afectat de dimensiunile mici ale usii portbagajului.
Preţ de achiziţie
Noul Seat Exeo se pozitioneaza bine in segment in ceea ce priveste pretul de pornire. Astfel, modelul spaniol pleaca de la 18.837 de euro in versiunea de baza, echipata cu motorul de 1.6 litri si 102 cai putere. Desi pretul este unul dintre cele mai bune in segment, rivalii sai fiind mai scumpi cu cel putin 500 de euro, motorizarea de baza a modelului Exeo este mult mai slaba decat entry-level-ul celorlalte. Versiunea testata de noi, dieselul de 170 de cai, va scoate din buzunarul clientilor cel putin 25.118 euro, la care se adauga alte optionale ca tapiserie din piele, sistem de navigatie si altele.
Siguranţă
Seat a incercat sa aduca pe piata un sedan care sa indeplineasca toate asteptarile publicului in materie de siguranta. Drept urmare, Exeo nu isi permite sa dezamageasca la acest capitol si vine in echiparea standard cu sistem ESP si ABS, airbaguri laterale pentru sofer si pasager, airbaguri laterale pentru sofer si pasager, airbaguri cortina si airbag pentru genunchii soferului. In echiparea intermediara, Exeo ofera in plus si un senzor de monitorizare a presiunii in pneuri.
Ţinută de drum
Seat a incercat sa gaseasca echilibrul perfect intre confort si stabilitate, drept pentru care a gandit o suspensie capabila sa satisfaca pretentiile ambelor tipuri de soferi si pasageri. In oras, in special in zonele unde carosabilul prezinta gropi sau alte obstacole, suspensia nu va va da impresia ca plutiti dar nici nu va va lasa sa resimtiti toate defectele infrastructurii. In cazul traseelor extraurbane, Exeo se asterne bine la drum si nu da impresia de instabilitate la viteze mari. In viraje stranse masina tradeaza un usor caracter subvirator, corectat insa la timp de sistemul ESP.
Vizibilitate
La capitolul vizibilitate, Exeo castiga puncte pretioase multumita oglinzilor laterale bine proportionate, de dimensiuni mari. Putem spune chiar ca spaniolii au gasit o reteta a succesului, reusind sa imbine vizibilitatea buna cu designul potrivit. Oglinda retrovizoare este si ea la fel de bine proportionata ajutand soferul sa nu scape nimic din vedere. Farurile bi-xenon ajuta si ele la o vizibilitate buna pe timp de noapte, indiferent de cat de iluminat este drumul.
Tehnologie
Seat a incercat sa ofere clientilor sai tot confortul necesar unei rulari placute la bordul lui Exeo. Sedanul de clasa medie pune la dispozitia pasagerilor un sistem audio performant, care isi pastreaza fidelitatea chiar si la volum mare, un sistem de climatizare automat pe doua zone, tapiserie imbracata in piele, asemeni volanului si manerului schimbatorului, si geamuri si oglinzi electrice. Pentru melomani, Exeo ofera un radio CD cu MP3 si conexiune auxiliara de tip iPod. Sarcinile soferului la volan vor fi usurate de senzorii de lumina si ploaie, sistemul de spalare al farurilor, pilotul automat, cu un raspuns slab la decelerare, oglinda retrovizoare cu functie anti-orbire si comenzile audio pe volan. Ceea ce dezamageste intr-un fel este lipsa unui reglaj electric al scaunului macar in cazul soferului. Pentru cei mai neindemanatici, Seat pune la dispozitie si un pachet de senzori de parcare, foarte util intr-un Bucuresti aglomerat.
Design
Chiar daca a "furat" multe de la fratele sau din concern, vechiul Audi A4, Seat Exeo incearca sa ramana original in cazul designului. Sedanul pastreaza filosofia de design Seat insa adopta o tinuta cuminte, decenta si serioasa. Atitudinea cu tenta sportiva este data de culoarea alba a caroseriei, jantele de 17 inch din aliaj, geamurile laterale fumurii si cele cateva ornamente cromate. In ansamblu insa, Exeo ramane o masina care nu incearca sa epateze, ci doar sa atraga de partea sa clientii care si-au dorit un A4 dar nu si l-au putut permite.

Imagini atasate

–1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/SEAT-Exeo-first-drive/

Te ajuta daca sti engleza.
Eu personal pot spune ca este o masina buna, avand motor de VW. Salut :)
–1 vot
A raspuns buggghy (8,600 puncte) acum 12 ani mi se pare o masina copiata dupa audi a4 nou . mi se pare atat de copiata ca daca o vezi de la distanta poti sa juri ca este un audi a4 .
deci practic este o versiune mai ieftina a audiului , cu materiale de calitate mai joasa , motorizare sa zicem la echivalentul Vw , si cu pretul mai redus fata de audi a4 .

Parerea mea : nu isi face banii .
0 voturi
A raspuns D1rtyDuck (17,970 puncte) acum 12 ani Exeo este construit pe aceeasi platforma pe care Grupul Volkswagen a creat ultimele generatii de sedanuri de clasa medie, Passat si Audi A4 fiind cele mai cunoscute modele iesite de pe aceasta platforma.

O consider o masina buna fiind nemteasca . Are forme placute si este si mai ieftina decat un Passat sau Audi A4 .

Poti merge la Seat sa te interesezi de un test drive pentru a te convinge singur .
0 voturi
A raspuns vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 12 ani Exeo e construit pe vechea platforma b5. Adica e un a4 b5.