4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > am un passat din 99 tdi[110]ca...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am un passat din 99 tdi[110]cai dau sa pornesc si porneste greu dar dupa ce a pornit sil opresc porneste la sfert.azi nu

de o saptamana tot imi pornea greu dar pornea indiferent ca era cald sau rece.dupa 100 km mers intruna o opream 10min si dupaia iar pornea greu.acu nu mai porneste deloc .stie cineva ce ar putea fi?
A intrebat alesandru (220 puncte) acum 12 ani in categoria VOLKSWAGEN
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Carburant prost si in consecinta filtru imbacsit ar fi prima pe lista de defecte.

Comentarii:

A comentat alesandru (220 puncte) acum 12 ani carburant numa din peco am bagad dar cine stie am sa schim filtru
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Si ce daca ai bagat numai de la peco?Si acolo e proasta motorina.
+1 vot
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Sa nu fie din pompa injectie,si eu am seat 1.9 tdi motor de 110 cai AFN si ma lupt cu ea de ceva timp(aceleasi simptome,pornire grea la rece,moarea motorul la relanti,relanti galopant,smuceste)..am schimbat filtre,injectoare...numai pompa nu..Acum 2 sapt nu a mai pornit deloc..am dus-o la cineva care se pricepe la pompe..a umblat la avansul din pompa si a pornit,a mers bine 3 zile dupa care au revenit problemele! Toti cu care am vorbit au zis ca este din pompa...pierde presiune si de aceea toate problemele astea..Iti doresc succes cu rezolvarea problemei asa cum imi doresc si mie!! Daca vrei sa verifici daca e din pompa vezi ca pompa este construita pe 3 etaje..in prima faza cand te uiti la ea vezi 4 suruburi de prindere a capacului(3 in forma de stea si unul mai special..nu umbli deloc la acele suruburi),daca te uiti pe laterale mai jos o sa vezi 3 suruburi in forma de stea(pe la jumatatea pompei)...slabesti un pic suruburile acelea nu tare ca sa nu curga motorina...si modifici avansul din pompa...adica muti partea superioara a pompei spre dreapta...nu mult,doar cat sa-i dai avans...le strangi la loc si dai la automat...daca porneste e din pompa!!

Comentarii:

A comentat alesandru (220 puncte) acum 12 ani mie cand imi pornea mergea normal masina tragea deci ca si cum nu ar avea nimic maine am sai schimb fltrul de motorina sa vad
+1 vot
A raspuns razvanvl (280 puncte) acum 12 ani Salut! In momentul cand porneste greu ramane aprins vreun martor in bord?
Incearca sa pui si un tester in sa vezi daca ai vreo eroare!
Poate sa fie de la senzorul de turatii G28 (Engine Speed Sensor), este o problema intalnita la multe masini din grupul VAG.
Dar inainte de toate eu zic sa faci o diagnoza la masina.
Numai bine!
0 voturi
A raspuns lomeryca (140 puncte) acum 11 ani salut am un passat 2003 la sfarsit 1,9 tdi 131 de cai,cand il las cu botul in panta peste noapte,si cand il pornesc a doua zii,porneste greu,si mi se aprinde in bord semnul stop si zice ceva de ulei,daca dau mai mult la automat porneste,cand il las pe drept ,pornetse la sfert,oare ce problema sa aiba astept un raspuns