4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > Buna am o intrebare am un golf...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Buna am o intrebare am un golf 4 1.4 16v trebe sa schimb uleiu ce ziceti de castrol 10-40w sau ce ati recomanda ????????

A intrebat xside (990 puncte) acum 12 ani in categoria VOLKSWAGEN
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns brayn (450 puncte) acum 12 ani sa stii ca til recomand cu toata increderea dar vezi sa fie sintetic e cel mai bun
0 voturi
A raspuns Old_boy (6,080 puncte) acum 12 ani uleiul recomandat de VW pt motorul tau este 10w40 si castrol este un ulei bun deci poti sa il schimbi cu incredere. ai grija cand cumperi uleiul sa te uiti atent une este facut sunt multe pe care schrie made in Germany  si sub eticheta scrie made in Hungary
0 voturi
A raspuns danyeliu (2,780 puncte) acum 12 ani e bun merge la toate tempereturile desi poti sai pui si 5w40 la frigul acesta  dar e  si  mai scump si  nu cred ca are rost....

Comentarii:

A comentat Old_boy (6,080 puncte) acum 12 ani + ca frigul asta nu o sa dureze o vesnicie si nu cred ca o sa faca destui km pe zapezile astea incat sa fie nevoie sa il schimbe la vara
A comentat xside (990 puncte) acum 12 ani Ms am sai pun 10-40w pentru ca nu umblu iarna cu ia deloc o mai pornesc odata pe saptamana
0 voturi
A raspuns boffTy (25,380 puncte) acum 12 ani Eu am acest motor pe un VW Polo si folosesc ARAL 5w-40.Sunt multumit de el.

Comentarii:

A comentat stresstm (6,150 puncte) acum 12 ani Tu esti multumit de el, sa vedem ce parere are si motorul tau de el pana la urmatorul schimb sau 1-2 ani.
A comentat boffTy (25,380 puncte) acum 12 ani Te referi la firma sau indici?
A comentat stresstm (6,150 puncte) acum 12 ani Ma refer la firma, nu vreau sa zic ca e buna sau rea fiindca nu am folosit, dar ziceam ca si observatie ca orice ulei e bun primi 2000 km.
A comentat boffTy (25,380 puncte) acum 12 ani Il folosesc de 4 ani.Uleiul il schimb pe la 8000 km-9000 km si o data cu el filtru de aer, filtru ulei, filtru benzina.Motorul merge "ceas".
0 voturi
A raspuns tavi_cc (15,590 puncte) acum 12 ani Eu iti recomand amtecol(x1r) 10w40 full sintetic.Cauta pe net si citeste specificatiile din cartea tehnica a uleiului.Cam 160 ron 1 galon(destul pentru un schimb) plus filtru in jur de 25,30 ron.Si ai terminat povestea pentru urmatorii 15000km.La garaj toti cunoscutii si clientii noi ii indemn spre x1r.In plus este singurul ulei 10w40 ce merge la motoarele diesel cu filtru de particule.Nu fac reclama dar in urma utilizarii regulate am observat atat eu cat si ceilalti utilizatori o scadere a consumului,un mers mai rotund al motorului,depuneri minime in baia de ulei,pe bloc,o pornire mai facila la temp scazute.Succes
p.s:orice ulei ai alege respecta norma impusa de fabricantul masinii,gen 505.01 etc

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Are benzinar fara filtru de particule ....  :):):)
Uleiul prezentat e prea exotic , iar un galon nu ajunge la un schimb.
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Magnatecul asta 10W40 merge perfect , dar arunca-l la 10k km.
Dat fiind kilometrajul motorului si vremea ce se va incalzi , creaza un atu in plus pentru acest ulei.
+1 vot
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Recomand si eu aral 5w-40 asa ceva am folosit la fabia pe benzina....dar nu l am tinut mai mult de 10kkm niciodata.
Un ulei  semi sintetic  gen 10w-40 isi pierde proprietatile pe la 5-6000km,cel putin la mine cat timp foloseam mobil 10w-40 de pe la 6-7000km devenea motorul mai galagios,dupa care il dadeam jos.Am trecut la mobil 5w-40 sintetic, asta il pot tine pana pe la 9 10000km,abia atunci incepe sa devina mai galagios motorul.Cel putin asa e la mine,intr adevar e diesel,probabil si asta conteaza...
0 voturi
A raspuns karpi (740 puncte) acum 11 ani Motorul poate deveni "galagios" si de la lipsa de ulei. Se mai verifica si nivelul din cand in cand. Din pacate majoritatea uleiurilor de marca ajunse la noi sunt facute la turci si in alte locuri minunate unde calitatea nu prea e respectata. Sunt uleiuri cu nume mai putin rasunatoare care insa provin din Germania si au doar o singura eticheta si nu doua. Insa respectati in totdeauna cerintele minime de calitate ale fabricantului. Nu uitati ca in fabrica lucreaza zeci de ingineri la proiectarea si testarea unui motor. Nu cred ca "nea Ilie" dintr-un servis din Romania ar sti mai bine ce e mai bine pt. motorul nostru. Forte important sa nu cresteti vascozitatea data de fabricant la un motor de serie. Ca sa ma intelegeti daca in carte scrie 10w-40 nu bagati 15w-40. Mai bine e 5w-40 pt. ca la cald se comporta la fel ca si 10-15w-40, insa avantaj la pornire cand motorul e rece si se uzeaza cel mai mult indiferent ca e vara sau iarna. Bineinteles ca iarna efectul e mult mai pronuntat dar si vara pornim cu motorul relativ rece.