A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 11 ani
Salut!
Limitarea la o anumita turatie/viteza insotita de turbina scoasa din functiune inseamna limp-mode,pentru calculator exista o anomalie(aer,preisune,alimentare,filtre)si acesta e un mod de protectie.Cel mai indicat este un log in mers cu verificarea live sau inregistrarea si verificarea la service a parametrilor,sau o verificare pe loc(pe loc sunt mici sansele sa aduci masina in circumstantele cu probleme.
Deschid capota iar motorul batea din telescop?Ai in loc de suporti amortizoare ca la masina de spalat?Daca se zbate motorul sunt suportii de motor(lovitura metalica inseamna partea de cauciuc distrusa si loveste suportul in surub),iar fumul depinde de culoare,daca era de motorina posibil un injector blocat sau semiblocat,daca era de ulei poti incepe sa verifici turbina.
La un diesel de generatie noua,fara un tester si un 'tester-guy' corecte,nu te poti apuca sa verifici fiecare senzor la multimetru.
PS.Fluiera turbo?Verifica tuburile de aer,el trebuie sa taca si sa bage presiune nu sa sufle/fluiera afara.De verificat si furtunasele de vacuum.