4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > Cat costa o segmentare la golf...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Cat costa o segmentare la golf 4 1.6 16v?

Golf 4 1.6 16v din 2001 cu 180 mii km.

Consuma mult ulei cam 1 L la 1000 de km dar trage foarte bine pana la capat.

Ulei am folosit Castrol Magnatec 10w-40 si la sfarsitul iernii am pus Aral 10w-40 si consuma la fel uleiul.

De cand am pus Aral am obs. fum albastru la pornire pe frig ,la Castrol nu.

Maine vreau sa schimb uleiul si vreau sa revin la castrol.Un prieten imi zice sa pun 5w-40 : ""Uleiurile subtiri gen 5W-30 sunt pt motoare de turatie mai ales in 16V iar cele cu vascozitate mai mare gen 10W-40 sunt pt motoare care in regimde cuplu maxim nu ajunga la turatii foarte mari adica pt diesel.""

Sa pun 5w-40 sau 15w-40 si un tratament cu teflon 2+2 pana la segmentare care ar vrea sa o fac in toamna daca va consuma ulei la fel.

Acum as vrea sa stiu cat costa o segmentare sau daca ar trebui sa incerc alt ulei?

Imagini atasate

A intrebat Cezar1 (5,680 puncte) acum 11 ani in categoria VOLKSWAGEN

editat de Cezar1 acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

18 Raspunsuri

+4 voturi
A raspuns alexbadea12 (280 puncte) acum 11 ani simeringurile supapelor sunt problema, care nu sunt scumpe dar la schimbarea lor trebuie multe altele...
am aceiasi problema la un golf 3 2.0
mergi tot pe 10w40
+1 vot
A raspuns Mallus (500 puncte) acum 11 ani Piesele cred ca o sa te costa cam 600lei plus manopera vreo 6-700lei.Deci total cam cam 350-400E.Mergi la un magazin si fa o socoteala.Segmenti+semeringuri supape+garnitura de chiloasa,apoi vezi cat te costa manopera.
Mult succes.
+6 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 11 ani Ai facut un test de compresie?
Intai vezi daca pierde pe la simeringurile supapelor si dupa aceea treci la fapte mari.
+2 voturi
A raspuns adytzzu (3,300 puncte) acum 11 ani nu cred ca la masina care o ai si km pe care ii are facuti necesita segmentare ,dar depinde foarte mult si de stilul in care a fost mers cu masina.Cum sa mai spus nu segmenti sunt in totdeauna problema ,,mancatului'' de ulei.Numai bine!
0 voturi
A raspuns Cezar1 (5,680 puncte) acum 11 ani Multumesc tuturor pentru indrumare :)
0 voturi
A raspuns VwV~GLF~ (1,090 puncte) acum 11 ani In afara subiectului vorbind....spune-mi te rog daca a fost grea modificarea pt filtrul de aer si caostul...mersi :)
0 voturi
A raspuns Cezar1 (5,680 puncte) acum 11 ani Salut !
Nu a fost greu dar a costat ceva..oricum rezultatul e pe masura :)
Filtrul va intra la vanzare in curand.
0 voturi
A raspuns VwV~GLF~ (1,090 puncte) acum 11 ani Te rog sa-mi lasi un PM sau ceva in caz ca il vinzi...mersi :)
0 voturi
A raspuns electric_style (140 puncte) acum 11 ani 5w40 e un ulei subtie care din moment ce o sa'l pui in motor o sa observi ca motorul il va manca mai repede ! depinde cati km are motorul si daca mai e la prima tinerete! acel fum albastru se datoreaza in cele mai intalnite cazuri semeringurilor de la supape care se uzeaza si scapa ulei in camera de ardere! odata ce uleiul e si mai subtire...clar e si mai fluid ceea ce face in cazul tau un consum si mai mare de ulei! te sfatuiesc sa mergi tot pe 10w40 , insa daca ai bagi iti recomand Liqui Molly 10w60
0 voturi
A raspuns TheNZN (140 puncte) acum 11 ani Baga castrol 15w40 si mai agauga odata cu schimbul uleiului  "metabond gold"! O sa fii foarte multumit, iti garantez!
 Inainte de a face schimbul, baga un aditiv de curatare a uleiului, bagi aditivul, lasi motorul la relanti vreo 10 min, apoi dai drumul la ulei, lasi bine sa se scurga tot, apoi bagi uleiul si aditivul metabond! Succes!

Cel mai bun raspuns:

+9 voturi
A raspuns karpi (740 puncte) acum 11 ani Va rog nu mai indrumati oamenii daca nu sunteti siguri. La un Golf 4 sa recomandati ulei mineral de 15w-40???????? Ulei subtire si gros nu exista. Uleiul are vascozitate!. 0w-40 este la fel de vascos la temperatura uleiului de 100 garde ca si unul de 20w-40. Vascozitatea la cald este dat de a doua cifra 30-40-50-60. Prima cifra cea cu w este vascozitatea la rece. Cu cat indicele din fata e mai mic cu atat e mai bine motorului cand porneste la rece. Motoarele cu ardere interna se uzeaza 80% la pornire si nu dupa ce atinge motorul temperatura optima. Eu la masina de 33 ani folosesc ulei de 5-10w-40. Toate uleiurile care incep cu cifra 15w deja sunt minerale. Cele cu 10w sunt semi sintetice si cele cu 0 si 5w sunt full sintetice. In cartea tehnica a fiecarei masini se da ce vascozitate si ce calitate(indicele API/ACEA de pe flaconul uielui) este necesara. Nu bagati de calitate mai slaba la tot felu de recomandari. Consumul de ulei la masina in cauza cel mai probabil e de la simeringurile de supape, cum au mai spus si altii. Daca ai 180mii km reali nu ai nici o treaba cu segmentii. Foloseste in continuoare ulei sintetic de 5w-40 sau incel mai rau caz 10w-40 semisintetic. De preferat vara cel cu 10w iar iarna de 5w. Stima, si multi km inainte.

Alte raspunsuri: (7)

0 voturi
A raspuns BR-03-PMP (240 puncte) acum 11 ani la modelul asta este o problema cu pistoanele se fisureaza cand ai sa desfaci motorul o sa-ti dai seama cumparati 4 pistoane vin cu tot cu segmenti si ajunge undeva la 1000 de lei 4 buc
0 voturi
A raspuns alexdmtr (140 puncte) acum 11 ani salutare!
am si eu aceeasi masina, tot motorul asta, tot aprox 180mii km, numai ca e din 2002. si ghiciti: aceeasi problema cu uleiul.
am mers pe castrol la inceput, acum sunt cu aral 10w40. am verificat presiunea la segmenti si mecanicul a spus ca doar unul pare a fi mai slab putin, dar ca nu afecteaza atat de mult consumul la ulei. am schimbat si garniturile de la buson, am verificat si nu sunt scurgeri pe nicaieri si nici fum nu scoate.
as evita segmentarea daca nu sunt sigur ca de acolo e problema, mai ales ca m-ar costa undeva la 2.500 ron.
Cezar, tu ai reusit sa rezolvi problema?
+1 vot
A raspuns nickbudui (42,360 puncte) acum 7 ani Am avut aceeasi problema la un golf 4 1.6 16v (BCB)2003=110750km si consuma ulei cam 1L/1000km.La mine a mai fost o problema ca sa incins motorul si sa ars garnitura de chiuloasa din cauza ca proprietarul din Germania a pus praf in radiator pt. a fixa unele scurgeri de antigel dar sau astupat 4 gauri la blocul motor si de aceea sa supraincalzit !am dat chiuloasa jos am planat-o ,schimbat garnitura chiuloasa si atunci mecanicul a gasit 4 gauri de la bloc motor astupate de la acel praf care se pietrificase !(deci nu puneti nimic in radiator in afara de antigel).dupa toate reparatia motorul nu sa mai supraincalzit dar tot consuma ulei si scotea fum la turatii mai mari !am mers cam 3500 km si mam hotarat sa fac motorul !Am vb.cu mecanicul si a zis ca trebuie facuta chiuloasa schimbat semeringuri,facut scaune la supape si schimbat ghiduri daca au joc !Daca tot sa desfacut motorul a zis sa -l si segmentez si sa schimbe si cuzineti de la biela dc.sunt uzati !am facut exact ce mia recomandat  !La prima reparatie am facut si distributia ,curea accesorii,bobine inductie,bujii ,EGR(care este electronic ,nu se curata);ma costat destul de mult asta in functie de fiecare ce piese folosesc !eu am pus ce este mai bun !acum sa trec la a doua reparatie:
-reparat chiuloasa-500 ron
-segmenti 80x4=320 ron
-cuzineti biela =150 ron/set
-garnitura chiuloasa=160 ron
-suruburi chiuloasa =70 ron
-mastic etansare+spray curatat=50 ron
-filtru ulei = 30 ron
-ulei motor=140 ron (5w30 Eneos-japan)-ar fi mai bun decat Castrol-ramane de vazut
-garnitura corp termostat=20 ron
-manopera = 800 ron
Total = 2240 ron

Comentarii:

A comentat razvangabriel88 (110 puncte) acum 7 ani Nickbudui, am aceeasi problema la acelasi motor, unde ai facut segmentarea?
Un nr de contact al service-ului sau da-mi un pm, te rog, sunt nou pe forum si nu stiu cum sa iau legatura cu tine.
Multumesc mult!
0 voturi
A raspuns nickbudui (42,360 puncte) acum 7 ani razvangabriel88 de unde esti ?mecanicul este in Tunari,langa Bucuresti ! daca te ajuta da-mi nr.de tel.!

Comentarii:

A comentat razvangabriel88 (110 puncte) acum 7 ani Salut, ma ajuta locatia, 0766247203.
Multumesc mult!
A comentat Alex_cipry (100 puncte) acum 5 ani Salut , am și eu problema cu consumul la audi a3 1.6 cod bgu , Tunari este perfect pt mine , îmi poți da te rog detalii unde găsesc mecanicul .
0 voturi
A raspuns nick.budui (1,700 puncte) acum 5 ani salut !mecanicul sa mutat undeva in Otopeni !

Comentarii:

A comentat Alex_cipry (100 puncte) acum 5 ani Salut ! Vreau și eu datele lui de contact te rog , ms !
0 voturi
A raspuns nick.budui (1,700 puncte) acum 5 ani 0731 748 549 - Gheorghita - din partea lui Nicu vecin
0 voturi
A raspuns Mariuswrj (150 puncte) acum 5 ani Salutare am și eu o problema cu un Nissan Qashqai din 2013 1.6dci 130 cp
Am cumpărat mașină a fost ok până au apărut problemele fum scutura și merge in 3 pistoane
Test de compresie  , compresie slabă segmentul doi am 12 iar restul sunt la 16 17 verificat injectoarele la sediu bosh sun bune acum se merita sa segmente motorul sau să cumpăr altul și cam cat m ar costa o segmentare