A raspuns
cmarian1997
(160 puncte)
acum 8 ani
Am verificat azi bujiile ca am avut o problema de dimineață. De schimbat nu le-am schimbat niciodata, sap asta am sa le schimb ca am zis si eu ca tot de acolo e.. Am lasat masina aseara in parcare totul ok, cu aceleasi simptome bla bla. Si de dimineață cand am vrut sa plec nu mai pornea, am dat o gramada la automat nu vroia, m-am decis sa anulez filtrul de aer si sa traga direct si a pornit in cele din urma, dadea sa o ia, dar nu reusea, ba se ineca si fumul are un miros puternic de benzina nearsa. Dupa ce am reusit sa o pornesc am demontat carcasa filtrului de aer care a fost schimbat odată cu distribuția si era intact, nou nout. Am decis sa verific si o bujie pe care am reușit sa o desfac adica pe prima, ca acolo e cheie de 16mm si eu aveam o tubulara lunga de 17mm adica cea de la roti si bujia era ok, nu rosie cum ar trebui sa fie, dar era ok, foarte putin afumata, si cu mici depuneri. Am desfacut capacul de sus de unde poti pune ulei sau sa il completezi si miroase ingrozitor de mult s benzina, am zis ca probabil sunt doar gaze si am scos si joja care are aceeași miros puternic de benzina. Dupa câteva verificari am descoperit ca nu stiu care e sonda landa ca pe catalizator cred ca e ala care pleacă fix de lângă motor sunt doua sonde asemanatoare cu doua bujii una langa galerie la intrarea in catalizator daca ala e si una la ieșirea din acesta, prima e ok doar ca a doua am observat ca are firele acelea de la ieșirea din sonda rupte. Nu stiu ce sa ii mai fac, sunt pasionat de masini mult, dar am impresia ca nu am noroc de ele.. … acum pornește si da chiar trage, doar ca tot in suturi merge pana la 2000 de ture. .. si consuma de rupe peste 20 la suta in bord imi arata 27 la suta prin oras.. si chiar nu merg tare, intentionat doar ca sa nu mai consume, dar tot consuma …