A raspuns
bobo2013
(15,590 puncte)
acum 12 ani
uite postez aici ce am gasit pe net pentru tine sper sa te ajute cumva.....si atasez si poza cu filtrul epurator si daca recunosti poza aflii unde este...eu nu stiu despre motorul tau de 1.9 daca il are sau nu si unde este sper sa te ajute poza si articolul....multa bafta! Zilele astea mi-am demontat filtru de aer si am scos cu aceasta ocazie toata carcasa filtrului de aer. Cand am desfacut furtunul care merge din filtru spre turbina (fuurtun prin care turbina trage aer curat filtrat), am vazut ca are ceva ulei in el, ulei care putea ajunge numai de la gazele de carter, prin acel furtun mai mic care intra in asta mare. Deci acolo nu poate fi vorba de turbina busita, pt ca uleiul e inaintea ei.
Sa imi faca dintr-o data motorul asa de multe gaze de carter incat sa imi mocirleasca cu ueli tot traseul admisiei? Nu am fum dupa ea, masina merge perfect normal, am sesizat in ultima vreme un zgomot ca si cum ar bate tachetii cand o accelerez si cand fac frama de motor, insa e diesel, m-am ingrijorat ca s-au uzat, insa tre` sa sune, doar e diesel..................
Ceea ce ma socheaza este faptul ca acel furtun a mai fost dat de mine in urma cu vreo 4 luni si nu avea ulei asa de mult in el. Si chiar ma sperie, pt ca, daca ma laudam cu ceva timp in urma colegului Adilau ca eu nu am scurgeri de ulei la furtunul de intrare in intercooler, acum am ulei si acolo si imi picura pe scut.
Este clar ca am ulei in intercooler.
Si sa nu mai vorbesc de EGR care imi murdareste tot capacul (cel putin imi murdarea, pt ca i-am tras furtunase si le-am bagat sub masina, aplicand solutia lui Cosmin)
Ma sperie acest ulei, mai ales ca aparut asa brusc problema asta.
Revizia i-am facut-o de curand, i-am pus ulei ARAL, tot cu ARAL am mers si pana acum inainte de a avea probleme. Mai mult de 400 grame nu mi-a luat intre schimburi, nu stiu cum va fii ala urmatoarea......
PASSAT B5.5, 1.9 TDI , 2002, AVF