4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > probleme cu uleiul?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Probleme cu uleiul?

buna seara am si eu o problema cu masina ,am un golf 4 si avand o problema cu senzorul de ulei nu imi mai indica daca am sau nu ulei si acum 2 zile mergand cu masina dintr-o data am auzit un zgomot ciudat am oprit motorul...si  iesea fum sub capota,am ridicat capota si primul lucru a fost sa ma uit la ulei si uitandu-ma nu mai aveam deloc...am fost la un mecanic si mi-a zis ca trebuie sa imi schimb motorul dar intrebarea mea pentru dumneavoastra este nu e posibil sa fie altceva sau este 100 % motorul? va multumesc
A intrebat occhyazzury (310 puncte) acum 10 ani in categoria VOLKSWAGEN
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani mersu fara ulei pana la zgomot si fum alta segmentare si senzor nou!
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Constatarile din editia 'capota inchisa' nu au nici un sens.
Demonteaza protectia de la roata dreapta,incearca sa invarti de motor cu o cheie 90,180,240,360 grade.Vezi daca se invarte la mana,fara a folosi pistol sau alte mijloace(exclus electromotor).
Daca se invarte fara sa pocneasca,faci un test de compresie.
teoretic se schimba toate piesele care traiesc cu ajurotul uleiului(came,tacheti,segmenti,cuzineti) iar constatarea se face dupa testul de compresie si cu baia de ulei demontata.
Daca motorul este blocat,inseamna ca ai un piston sau cilindru distrus,ajugi deja la manopera cat face masina plus piese.
Despre ce motor e vorba?
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani Banuiesc ca e motorul de 1.4 16v. Daca da recomand schimbarea acestuia cu unul second avand in vedere ca reparatiile unui astfel de motor sunt costisitoare. Vorbesc din experienta. Am lucrat multa vreme in domeniul dezmembrarilor auto si majoritatea celor care au reparat un astfel de motor au ajuns ulterior sa cumpere unul second hand. Deci decat sa cheltui degeaba mai bine cumperi un motor, il montezi si ai terminat+ca la un motor sh ai garantie. La reparatie nu ai
0 voturi
A raspuns Florinel11 (1,700 puncte) acum 10 ani salut,am un golf 4 1.6 din 99.Anul trecut am spart baia de ulei si am mers cu masina pana mi s a oprit motorul(prostia mea,dar nu asta este important)
   Nu a trebuit sa schimb motorul,erau blocati cuzinetii pe palier,am schimbat cuzineti,segmenti si semeringuri la supape,vreo 20 mil toata distractia
   Primul lucru care trebuie sa il faci e sa vezi daca se invarte motorul,daca nu da cureaua de distributie jos si vezi daca se invarte axul cu came(daca axul se invarte trebuie sa schimbi doar cuzinetii si rectificat sau schimbat arborele cotit)
   Cel mai bine ar fi sa te duci la un mecanic,sa desfaci motorul si sa vezi dac poate fi reperat
   Cel mai bine e sa il repari(daca se poate) pentru ca motorul SH nu stii in ce stare e si o sa trebuiasca umblat si in ala si schimbate diverse

Comentarii:

A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani prietene motorul tau nu este 16v este cel cu 8v DE 74KW euro 2. La tipul tau de motor (AKL) e ieftina reparatia. La dezmembrari un motor AKL este 300-400 euro deci tot ai iesit in paguba. Un motor SH daca nu e bun il duci inapoi si iti da banii pe el ca toata lumea da garantie 3 luni si factura
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 10 ani Du-te la un mecanic si vezi ce-ti spune,poate scapi fara sa schimbi motorul

Nu au fost gasite intrebari asemanatoare