4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > Sa evit fibra de sticla la un ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Sa evit fibra de sticla la un kit r32 exterior pentru golf 4?

Salut !

Vreau sa comand un kit exterior R32 pentru Golf IV, toate care le-am gasit sunt din fibra de sticla.Prietenii ma sfatuiesc sa nu cumpar din fibra pentru ca e sensibila..crapa..

Sunt sigur ca multi din voi au sau au avut spoiler din fibra de sticla, e chiar asa de sensibila ?!

Imagini atasate

A intrebat Cezar1 (5,680 puncte) acum 11 ani in categoria VOLKSWAGEN
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani Daca o lovesti crapa, dar se poate repara cu rasina poliesterica (sau epoxidica, mai scumpa) si fibra de sticla. Valoarea materialelor pentru carpeala e de obicei 15-20 de lei. Si daca ai facut-o cioburi se poate reconstitui.
Polipropilena se deformeaza mai mult, elastic sau permanent, depinde cat de tare ai plesnit-o, dar de obicei se arunca piesa cu totul. Lipiturile (la cald) se fac mai greu si numai de catre cine se pricepe. Piesele originale sunt de obicei din PP, pentru ca materialul costa nimic iar fabricarea dureaza cateva minute, se fac prin injectare, mai rar termoformare. Piesele sunt mai usoare.
Cel mai bun material de tuning e carbonul, dar ala-i pe bani adevarati.
0 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani Daca o lovesti crapa, dar se poate repara cu rasina poliesterica (sau epoxidica, mai scumpa) si fibra de sticla. Valoarea materialelor pentru carpeala e de obicei 15-20 de lei. Si daca ai facut-o cioburi se poate reconstitui.
Polipropilena se deformeaza mai mult, elastic sau permanent, depinde cat de tare ai plesnit-o, dar de obicei se arunca piesa cu totul. Lipiturile (la cald) se fac mai greu si numai de catre cine se pricepe. Piesele originale sunt de obicei din PP, pentru ca materialul costa nimic iar fabricarea dureaza cateva minute, se fac prin injectare, mai rar termoformare. Piesele sunt mai usoare.
Cel mai bun material de tuning e carbonul, dar ala-i pe bani adevarati.
+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani off topic: e foarte frumos kitul din poza.simplu si de efect!
important este sa ai grija la gropi.orice se poate strica si depinde de foarte multi factori sa o pastrezi in stare originala
bafta!