A raspuns
AlexFS
(4,600 puncte)
acum 11 ani
Salut Colegu!
Nu recomand deloc retrogradarea tehnica a motorului tau.... !
1 ... nu este asa de simplu precum pare( nu e ca la nova, schmbai dublu corp solex cu un monocorp compact pitesti cu ajutorul unei flanse
2... pe langa calculator, admisie....si nici nu vreau sa mai imi aduc aminte cate alte difera.... iti pot arata cu degetul cea mai importanta parte.... MOTORUL...si a sa compresie destinata folosirii injectiei multipunct nu monopunct! .
Revenind la a ta...
debitmetrul ...pentru raspunsul in acceleratie... dar atentie.... debitul de aer calculat...adica ar putea fi senzorul sau un fals pozitiv... si anume aer fals tras de motor intre debitmetru si admisie !
Verifica etanseitatea traseului respectiv iar apoi scoate si mufa de la debitmetru si observa orice modificare aparuta!
Nu trage cum trebuie? ... da in nas? astea par probleme de alimentare..
Verifica Pompa de benzina...si cel mai important ...filtrul de bezina sa nu fie infundat.... eventual...schimbal! (atentie la TUR si ReTur...sa nu fie inversate)
Corelate cele doua sonde , AerIntrare si AerIesire si anume DEBITMETRU SI SONDA DE OXIGEN sunt direct resposabile de felul in care calculatorul acceseaza mapa de avans a masinii si automat timpi de injectie de benzina.... deci..
Daca ai cea mai mica problema cu oricare dintre aceste doua sonde...masina ta nu va mai trage pentru ca nu va accesa harta de injectie corect!
Spor!