4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > Trecere de la injectie multipu...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Trecere de la injectie multipunct la injectie monopunc?

Salut colegii! Am un golf 3 1.6 benzina 75kw 101 hp injectie multipunct. Problema sta in felul urmator: masina nu trage cum trebuie,da in nas la acceleratie brusca,nu fuge si are o intarziere la acceleratie. Eu ma gandeam sa ii pun injectie monopunct pt k nu o sa mai am debitmetru de aer si parca zic ca este mai fiabila,fuge mai tare si consuma mai putin. Voi ce ziceti? Cam ce ar trebui sa schimb? Din cate stiu e ca trebuie sa schimb admisia,evacuarea,chiuloasa dar trebuie sa schimb si calculatorul?

Orice parere e bine venita pro sau contra. Multumesc.
A intrebat florin0395 (640 puncte) acum 11 ani in categoria VOLKSWAGEN
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns bobo2013 (15,590 puncte) acum 11 ani parerea mea decat sa te apuci sa o modifici acum mai bine mergi la un mecanic cu adevarat nu toti carpacii si iti rezolva problema ta decat sa te apuci sa o modifici acum....nu renteaza sincer nici efortul nici investitia si sigur pana o faci sa iti mearga la parametrii normali o sa ai si cu noua injectie bataie de cap.....
+3 voturi
A raspuns pashu_boossu2005 (270 puncte) acum 11 ani Aceiasi problema am avut-o acum cativa ani cu un ford escort. Am schimbat bonina de inductie , fise, bujii, debitmetru, am verificat sa nu traga aer pe undeva etc. Sfatul meu ar fi sa verifici/schimbi sonda labda si ai sa ramai surprins, masina va fi ca noua! Eu la escort am schimbat in cursul anilor de 3 ori sonda lambda insa niciodata masina nu a avut aceleasi simptome de "boala" dar sonda era busita. VERIFICA/SCHIMBA SONDA LAMBDA!
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani E ca si cum te-ai intoarce de la vila  direct in caverna.
Se repara ce ai pe motor de catre cineva competent.Debitmetru eliminat ? Si vrei sa mai mearga ?
Conversia la monopunct presupune inlocuire galerie admisie si obligatoriu calculator motor plus cablajul aferent.
+4 voturi
A raspuns AlexFS (4,600 puncte) acum 11 ani Salut Colegu!

Nu recomand deloc retrogradarea tehnica a motorului tau.... !
1 ... nu este asa de simplu precum pare( nu e ca la nova, schmbai dublu corp solex cu un monocorp compact pitesti cu ajutorul unei flanse
2... pe langa calculator, admisie....si nici nu vreau sa mai imi aduc aminte cate alte difera.... iti pot arata cu degetul cea mai importanta parte.... MOTORUL...si a sa compresie destinata folosirii injectiei multipunct nu monopunct!   .

Revenind la a ta...
debitmetrul ...pentru raspunsul in acceleratie... dar atentie.... debitul de aer calculat...adica ar putea fi senzorul sau un fals pozitiv... si anume aer fals tras de motor intre debitmetru si admisie !
Verifica etanseitatea traseului respectiv iar apoi scoate si mufa de la debitmetru si observa orice modificare aparuta!

Nu trage cum trebuie? ... da in nas?  astea par probleme de alimentare..
Verifica Pompa de benzina...si cel mai important ...filtrul de bezina sa nu fie infundat.... eventual...schimbal! (atentie la TUR si ReTur...sa nu fie inversate)

Corelate cele doua sonde , AerIntrare si AerIesire  si anume DEBITMETRU SI SONDA DE OXIGEN sunt direct resposabile de felul in care calculatorul acceseaza mapa de avans a masinii si automat timpi de injectie de benzina.... deci..
 Daca ai cea mai mica problema cu oricare dintre aceste doua sonde...masina ta nu va mai trage pentru ca nu va accesa harta de injectie corect!

Spor!
0 voturi
A raspuns italianjob07 (40,360 puncte) acum 11 ani te intorci in timp , mai mult nu spun ca sa scris deja!!!
0 voturi
A raspuns florin0395 (640 puncte) acum 11 ani va multumesc pt timpu acordat. am bagat-o pe tester si mi-a dat o singura eroare la 'senzorul hall'. daca scot mufa de la sonda lambda sau de la debitmetru de aer cu motorul pornit nu se observa nici o modificare.. mai astept sa fc rost de niste banuti si o sa o duc la alt mecanic. daca ar fi sa fie debitmetru de aer stricat,cam ce fel s-ar comporta motorul?
0 voturi
A raspuns ROTAX (140 puncte) acum 11 ani incearca un motor de dacie .........daca vw a facut multi punct atunci multipunct moare ce dracu ai in cap?
0 voturi
A raspuns AlexFS (4,600 puncte) acum 11 ani [florin0395] ma repet! incearca sa intelegi!

Corelate cele doua sonde , AerIntrare si AerIesire  si anume DEBITMETRU SI SONDA DE OXIGEN sunt direct resposabile de felul in care calculatorul acceseaza mapa de avans a masinii si automat timpi de injectie de benzina.... deci..
 Daca ai cea mai mica problema cu oricare dintre aceste doua sonde...MASINA TA NU VA MAI TRAGE pentru ca nu va accesa harta de injectie corect!

Spor!