4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > unde se masoara puterea?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Unde se masoara puterea?

A intrebat bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani in categoria VOLKSWAGEN

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani ingineri masinilor din grupul VAG mai vechi de 97 unde masurau puterea motoarelor .... la volanta sau la roata?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Puterea,de cand se masoara ea in uzine de productie,se va masura initial la motor,pentru a se vedea daca se ajunge la performantele proiectarii sau calculele pe hartie ale inginerilor apoi se masura la roata,pentru a determina puterea masinii,cat se pierde in diferential etc etc .Tu vrei sa masori puterea unui motor de vag?Atunci test dyno,putere la roata plus putere aproximativa calculata pentru motor.Daca vrei neaparat sa o masori la motor,atunci 'dyno' pentru uzina,se da motorul jos,se monteaza pe stand si dai bataie.
A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani intrebarea mea era pur informativa .......ca daca producatorul masini x spune ca motorul dezvolta un nr de kw ...aceasta valoare este obtinuta la volanta sau la roata.....oricum ms de raspuns
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani La roata bineinteles.
A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani pai si un motor care are 100cp la volanta cati cai se pierd in medie pana la roata?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Ai in jur de 70 de cai la motor poate putin mai mult.Depinde de multi factori ca sa poti calcula diferenta intre putere motor si putere roata,unul din ele si foarte important este cutie automata sau manuala.La manuala pierzi putere in angrenaje si ambreiaj-volanta,la automata ai pe langa astea si hidrotransformatorul,de felul lui consumator de energie cat incape.Putere care vine de la constructor depinde de marca(din ce stiu sunt putine marci care iti dau pe libret putere dezvoltata la roti,restul masurand puterea la motor.Pierderile de putere depinde de la caz la caz,cu cat o masina e mai puternica cu atat se pierde mai mult.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani in fabrica la volanta,normal ar fi la roata
0 voturi
A raspuns mihainstef (21,110 puncte) acum 11 ani Si eu am citit ca tot la volanta este masurata puterea data de producator.
Daca nu ar fi la volanta, un model cu cutie automata ar avea alta putere la roata fata de una cu cutie manuala.( ambele aceeasi motorizare).