4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > Vr6 159.9cp, de ce?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Vr6 159.9cp, de ce?

Salut, am un Vw corrado vr6 2.9, problema este ca nu scoate decat 159.9cp, verificat compresie si are 12,5 bar pe toti cilindri (valori admise de fabrica sunt intre 10 si 13 cand motorul este nou), bujii noi, fise noi, sonda lambda noua, distributie controlata si este la punct, intinzator lant distributie nou, tacheti hidraulici noi, ambreaj nou, ulei 5w50 mobil 1 de abea pus. Masina nu mananca nici gram de ulei, motorul merge ceas cu exceptia ca (virgula) cateodata (rar) pornirea este unpic mai greoaie (invart cam 2-3 secunde) si se intampla tot rar sa se infraneze pt o fractiune de secunda, ca si cum i s-ar taia benzina, masina este perfect originala cu exceptia evacuarii care este complet goala pana la terminalul final, teava este de 60mm ca de fabrica. Cipul de la calculator era unul cumparat de pe net pus de vechiul proprietar si l-am inlocuit cu unul de vr6 2.8. Aveti idee ce as mai putea sa verific? Mersi anticipat.
A intrebat Sevastian_Vr6 (3,540 puncte) acum 11 ani in categoria VOLKSWAGEN
Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

–3 voturi
A raspuns bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani chiar daca motorul merge perfect asta nu inseamna ca timpul nu si-a lasat amprenta si cativa cai sa fi scapat pe o livada verde  unde stau si ei mai linistit si nu mai sunt asa abuzati de posesorul masini nu zic de tine ,zic de primul propietar al masini si asta se intampla cu toate masinile pana la urma isi pierd caii putere pe masura ce timpul trece
ai putea sa schimbi filtrul de aer si motorul curatit lacrima +arborele cu came caare ar putea sa fie uzat si camele acelea sa nu mai fie la fel de lungi
altceva nu stiu sa zic
–3 voturi
A raspuns antal (4,450 puncte) acum 11 ani sunt de parere ca nici o data nu o sa ai acelasi nr de cp, poate daca ai puneo pe standul producatorului.
ai incercat sa vezi daca mai accelereza 0-100 in timpul dat de procucator? intai verifica cu un gps daca ai eroare la vitezometru.
–3 voturi
A raspuns coostta (39,490 puncte) acum 11 ani nu vei mai scoate caii pe care ia dat producatorul,timpul sia pus amprenta si desii u ai verificat si ai schimbat km tot la masina nu vei reusi sa ajungi la caii din fabrica.
+3 voturi
A raspuns b32dsw (230 puncte) acum 11 ani 159.9 este daca ai masurat pe dinamometru puterea la roata care este mai mica decat puterea la volanta datorita frecarilor ce apar in cutia de viteza....
0 voturi
A raspuns stresstm (6,150 puncte) acum 11 ani De obicei, cum zice si colegu mai sus , puterea data de producator este strict puterea motorului masurata la voanta, pana la roata mai sunt multe care ti-ar putea diminua puterea . Verifica toata transimisia si cam tot ce face legatura din cutie pana la roti , cu toate ca nu cred ca vei obtine mai mult.
–1 vot
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 11 ani Esti convins ca standul e ok?Totusi e o diferenta de aproape 40 cp in - fata de una stock.
In caz ca e ok atunci incearca un test cu alta pompa de benzina,chiar una noua(in caz ca nu ai schimbat o),vezi daca apar diferente.
–2 voturi
A raspuns bc-16-xox (20,030 puncte) acum 11 ani nu vei mai scoate caii care ia avut cnd a iesit din fabrica doar sa faci din nou motorul adika segmenti cuzineti arbore rectificat,supape noi, qiulasa refacuta etc etc doar asa sa te apropii de caii din fabrica salut
+2 voturi
A raspuns Sevastian_Vr6 (3,540 puncte) acum 11 ani Motorul l-am refacut, alezat la caprita si pus pitoane si segmenti noi OEM, cuzineti noi, chiuloasa refacuta si verificate supape si tot ce tine de ea, totul este ca la carte, axele cu came nu le-am verificat sa vad daca mai deschic cum trebuie.

Motorul si chiuloasa acum au 7000km.

Inca nu am incercat alta pompa de benzina. Am verificat sa vad daca face presiunea necesara si face cat trebuie (4 bar), ar trebui sa mai verific injectoarele si un debitmetru nou. Am mai citit pe undeva ca ar putea sa fie si senzorii de detonatie si senzorul de la apa care lucreaza cu calculatorul.

Credeti ca este vreo diferenta intre calculatorul de 2.8 si 2.9?

Nu am verificat timpul de 0-100 dar ma fac masini care au aceeasi greutate si mai putini cai.

159.9 sunt caii la volanta, la roata sunt 126.5!

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 11 ani

editat de L!V!U acum 11 ani

Oricum cred ca puterea pe care o afirma producatorul este puterea de la volanta.Daca spui ca ai schimbat atatea vezi pe partea de alimentare,si poate cu E.C.U este ceva care nu ii convine,mai ales ca mai ai si acele probleme specificate mai sus,cum spuneai si tu face rar,dar face nu?deci are ea ceva,cat despre puterea de cand era nou motorul...nu mai ai cum sa ajungi decat refacand intreg motorul ceea ce ar duce la o investitie nerentabila(cu banii aia mai bine umbli pe la el ii mai adaugi cate ceva,poate o turbina si cine stie tot asa....:)
Salut!;)
A comentat Sevastian_Vr6 (3,540 puncte) acum 11 ani Stiu ca nu o sa mai ajung la puterea ce o spune producatoru, dar oricum ar trebui sa ma apropii, totusi o diferenta de 30 de cai fata original este cam mult. O sa incerc sa le iau babeste si o sa schimb una cate una pana cand o sa ma apropri de puterea originala.
0 voturi
A raspuns bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani cat te-a costat refacerea completa a motorului sau cat crezi ca costa refacerea unui motor de 1,8 de pe un vw vento?

Comentarii:

A comentat Sevastian_Vr6 (3,540 puncte) acum 11 ani Alezat la 6 cilindri la CAPRITA, 250euro, 1 piston 115 euro deci aproape 700 euro pistoanele, plus garnituri, suruburi chiuloasa vreo 100 euro, plus cuzineti, plus oring-uri si alte maruntisuri, ulei, antigel si una alta m-a dus cam la 2000 cu tot cu mana de lucru la doi tovarasi meseriasi.
A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani dupa cum zici tu reconditionarea motorului ma costa mai mult decat masina
problema este ca acum 3 ani am acut un accident cu un vw vento 1.8 gl de 90 cp si pana am avut bani de reparat a trecut 1 an si 3 luni si in aceea perioada de timp motorul nu a fost pornit (dupa accident motorul nu a avut de suferit ,am ajuns acasa cu el el pornit dwar fara lichid de racire radiatorul fiind spart norocul fiind ca sa intamplat la doar 300 de metri de casa  si nu a patit minic motorul) insa dupa reparati motorul tragea foarte prost   si simty ca motorul nu mai dezvolta puterea care o avea inainte ce  crezi  ca ar putea sa aiba sau ce ar trebuii sa schimb la el?
A comentat Sevastian_Vr6 (3,540 puncte) acum 11 ani Pai in primul rand ar trebui sa verifici anumite lucruri cum am facut eu. Incearca sa verifici compresia si daca ai cum sa ii faci o diagnoza sa vezi daca ai vreo eroare, dupa aia treci mai departe cu cautatul daca asa nu rezolvi nimic. In cazuri dastea poate sa fie un senzor de nimic care sa nu mearga cum trebuie si nici macar sa nu iti treaca prin cap ca ar fi aia problema. Bafta.

Intrebari asemanatoare